|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wellicht maar het lijkt me alsnog van niet. |
|
Net zijn True Widow en Locrian bevestigd! |
|
quote:Nice! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
WTF Mikael Akerfeld gaat cureren! + Opeth dus. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-08-2013 17:01] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Comus misschien voor de tweede keer dan? [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-08-2013 17:03] |
|
True Widow! quote: Oe, gematigd positief... Hopelijk neemt hij niet teveel duffe 70's-zaken mee. En Bloodbath gewoon neerzetten edit: en een Katatonia - Brave Murder Day-set! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-08-2013 17:06] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: hmm quote: Misschien dat zijn curatorschap nog wat leuks oplevert maar ik loop nog niet over van enthousiasme met de bevestigingen tot nu toe. |
|
quote: |
|
meh |
|
The Heads zijn artist(s) in residence. Doen ook een set met Carlton Melton. En die spelen ook een eigen set! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Of liever nog een Dance of December Souls-set, maar dat gaat Renkse vocaal gezien niet trekken. Dus dan maar Brave Murder Day. Ik zou ook graag een Porcupine Tree show willen zien, liefste met nummers ten tijde van Delerium Records (On the Sunday of Life!). Voor de psychedelische noot, zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door Aelfric op 27-08-2013 17:28] |
|
Ook erg blij met Mikael Åkerfeldt als curator. Een headline show van Opeth is altijd mooi meegenomen (zeker wanneer we mogen hopen op een speciale setlist?, wat extra oud werk ofzo?), maar ik ben ook vooral benieuwd naar wie hij zal meebrengen. Een Storm Corrosion? Verder erg blij met Locrian |
|
Nah, ook van al het nieuws op deze pagina word ik niet enthousiast. Jammer. |
|
quote: Waarom geen Sounds of Decay met Ackerfeld op zang verder hoop ik op Goatess en A Storm of Light om te beginnen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 27-08-2013 18:51] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wishlist! - STONER KEBAB - Don`t waste your time, because time will waste you - http://www.last.fm/user/MadrigalvdW |
|
De toevoegingen van de laatste weken: + The Shrine + Papir + Glitter Wizard + Sula Bassana + Scorpion Child + The Cult of Dom Keller + Aqua Nebula Oscillator |
|
quote: Echt... géén idee. :-/ |
|
Inderdaad. Zegt me allemaal niks, maar zou zomaar aan mezelf kunnen liggen. Ik krijg wel een gevoel dat Roadburn terug lijkt te willen gaan naar een wat kleiner concept en geen grote(re) namen meer wil programmeren. Of is de vijver leeg? |
|
Siked voor Glitter Wizard! |
|
Ik krijg de indruk dat de rek er een beetje uit is. Of ik ben gewoon compleet "out of the loop", dat kan ook natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Of zouden ze aan het sparen zijn voor Black Sabbath? Eigenlijk toch wel de ultieme Roadburn band. |
|
Ik ga van de bands die bevestigd zijn maar even wat beluisteren, want ik ken er zeer weinig van. Negen bands van de line-up ken ik al. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-09-2013 16:02] |
|
+ Crowbar Yob Anciients ASG A Storm of Light Sourvein Lord Dying Graves at Sea Kijk, dat lijkt ergens op! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godverdomme, Crowbar Onderdeel van een tour? Of Benelux-exclusief? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |