IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Roadburn 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2014 14:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2014 14:26 schreef Marcel H. het volgende:
Maar wel tussen Den Bosch en Utrecht. Dat nachtnet heb je mee te maken.

EDIT: GODVERDEKUT, zie net dat tussen Den Bosch en Utrecht dus een bus dan rijdt. Dat stond er vorige week nog niet, de schoften.

Ja, als je je reis plant zie je dat ook. 100% buswerk en donderdag nog vroeg weg ook. Toestanden...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-04-2014 15:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Kom gewoon kamperen, man. Alle ruimte, rustig, kun je Bong zien en hoor je 's nachts leeuwen brullen.

You have time. You are doing fine.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-04-2014 15:32 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 april 2014 14:50 schreef M. het volgende:
Ja, als je je reis plant zie je dat ook. 100% buswerk en donderdag nog vroeg weg ook. Toestanden...

Zullen we zo het NS kantoor bij Utrecht Centraal bezetten? Dan eisen we dat ze de werkzaamheden tijdens de vier Roadburndagen stilleggen en voor zowel donderdag als zondag nog een paar nachttreinen regelen.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2014 15:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2014 15:13 schreef intothevoid het volgende:
Kom gewoon kamperen, man. Alle ruimte, rustig, kun je Bong zien en hoor je 's nachts leeuwen brullen.

O ja! Die vergeet ik altijd.

Meteen maar een plek geboekt. Klaar.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-04-2014 15:40 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

You have time. You are doing fine.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-04-2014 15:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2014 15:36 schreef M. het volgende:
O ja! Die vergeet ik altijd.

Meteen maar een plek geboekt. Klaar.

Ging ik net een reünie bij de Boerensuite voorstellen doe je dit

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2014 15:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2014 15:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ging ik net een reünie bij de Boerensuite voorstellen doe je dit

Jij gaat helegaar niet, jongeman

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-04-2014 16:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2014 15:43 schreef M. het volgende:
Jij gaat helegaar niet, jongeman

Hadden we nog wel een reünie bij de Boerensuite kunnen doen!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-04-2014 16:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik neem de gitaar mee!

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 02-04-2014 21:01 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

je hebt nooit de volledige roadburn ervaring zonder te reizen in de volgepropte bus van/naar de camping.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-04-2014 14:38 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Ook eindelijk mijn kaartjes gekocht. De donderdag is toch wel beetje overkill van bands die ik wil zien tegelijkertijd. Zeker als je het vergelijkt met de Opeth-vrijdag waar ik maar 2 bands hoef te zien. Hoe dan ook;

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-04-2014 16:22 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 april 2014 14:38 schreef CTTS het volgende:
Zeker als je het vergelijkt met de Opeth-vrijdag waar ik maar 2 bands hoef te zien. Hoe dan ook;

De vrijdag is mijn chill rondhang dag met dank aan de afgrijselijke progsmaak van de heer Akerfeldt
Dus dat zal wel veel te veel bier drinken worden die dag

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-04-2014 0:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vrijdag is idd de zwakste dag maar toch dan ook wel de enige dag met echte conflicten voor mij.
Magma tegelijkertijd met Tyranny. Goblin tegelijkertijd met Procession en Obliteration tegelijkertijd met Sula Bassana

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 04-04-2014 14:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 april 2014 0:04 schreef tomcat ha het volgende:
vrijdag is idd de zwakste dag maar toch dan ook wel de enige dag met echte conflicten voor mij.
Magma tegelijkertijd met Tyranny. Goblin tegelijkertijd met Procession en Obliteration tegelijkertijd met Sula Bassana

De enige clash die ik die dag heb en die tevens mega is is de Candlemass/Obliteration clash. Tyranny en Procession heb ik geen clashes tegenover.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-04-2014 18:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hm, ik heb een adresje in Tilburg in de schoot geworpen gekregen en heb nu een campsite-ticket over. Iemand interesse? 55 piek

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-04-2014 0:12 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2014 14:43 schreef Marcel H. het volgende:
De enige clash die ik die dag heb en die tevens mega is is de Candlemass/Obliteration clash. Tyranny en Procession heb ik geen clashes tegenover.

Ik vind Ancient Dreams toch echt een van de zwakkere Candlemass albums en heb ze ook gezien toen ze Epicus speelden dus hoeft niet echt zo.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2014 10:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2014 0:12 schreef tomcat ha het volgende:
Ik vind Ancient Dreams toch echt een van de zwakkere Candlemass albums en heb ze ook gezien toen ze Epicus speelden dus hoeft niet echt zo.

Heb ze ook met Epicus gezien. Maar voor mij is na Epicus en nightfall Ancient Dreams de sterkste plaat en hij wordt ook nog eens opgevoerd met Mats Leven op zang.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-04-2014 15:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Candlemass of een zoveelste occult deathmetalbandje is toch geen clash, Marcel H.?

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-04-2014 15:20 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 09-04-2014 17:14]

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2014 15:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2014 15:11 schreef bokkie666 het volgende:
Candlemass of een zoveelste occult deathmetalbandje is toch geen clash, Marcel H.?

Vind ten eerste Obliteration niet echt occult en ten tweede zijn ze supersterk, zowel live als op plaat en heb ik Candlemass al vele malen vaker live aan het werk gezien, de ene keer geweldig de andere keer totaal ongeïnspireerd. Obliteration slechts eenmaal eerder gezien en toen bliezen ze me op een manier weg wat Candlemass alleen twee jaar geleden lukte met Langquist op zang tijdens hun Epicus set.

Dus, tsja, toch echt wel een clash voor me.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 09-04-2014 2:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Obliteration is zeker een van de beste nieuwe Autopsy stijl death metal bands.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-04-2014 9:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en zeker niet occult

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-04-2014 16:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 2:04 schreef tomcat ha het volgende:
Obliteration is zeker een van de beste nieuwe Autopsy stijl death metal bands.
Oldschool dan ipv occult, nog minder origineel.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-04-2014 16:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

God god god dit is niet goed, dat is niet goed

Gezellig hoor!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-04-2014 16:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Candlemass is goed.

Siked ook voor Mansion.

Waar kijk jij naar uit, M.?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-04-2014 17:02]

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com