IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Roadburn 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-09-2013 18:30 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind de lineup tot nu toe een vrij goede mix tussen bands die al eerder gespeeld hebben en nog niet maar yob had echt niet weer gehoeven, hoe goed zo ook zijn.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-09-2013 18:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 september 2013 18:30 schreef tomcat ha het volgende:
ik vind de lineup tot nu toe een vrij goede mix tussen bands die al eerder gespeeld hebben en nog niet maar yob had echt niet weer gehoeven, hoe goed zo ook zijn.

en dan ook nog eens twee dagen dat ze spelen. Inderdaad goede band, maar alweer? Ze staan er al geregeld.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-09-2013 20:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Daar ben ik het wel mee eens ja. Zou Church of Misery ook weer komen?

Verder erg content met Crowbar, Windhand, True Widow, A Storm of Light, Inter Arma, Anciients, Conan en Locrian. En wel benieuwd naar ASG, The Vintage Caravan en Mansion.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-09-2013 20:44 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 september 2013 20:33 schreef NecRobert het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Zou Church of Misery ook weer komen?

Vroeg me dat ook al af Maar het zou me niets verbazen aangezien ze een nieuwe plat uit hebben.

Tot nu toe ben ik nog het blijst met Tyranny.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-09-2013 20:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2013 20:44 schreef Marcel H. het volgende:

Tot nu toe ben ik nog het blijst met Tyranny.
Ja, die band ken ik eigenlijk helemaal niet, terwijl het gepresenteerd wordt als een "legendarische" funeral doomband. Niet dat ik nou de ultieme kenner ben op doomgebied, maar bij legendarisch denk ik eerder aan Skepticism of Esoteric...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-09-2013 21:30]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-09-2013 23:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2013 14:56 schreef M. het volgende:
Ik krijg de indruk dat de rek er een beetje uit is.

Of ik ben gewoon compleet "out of the loop", dat kan ook natuurlijk.

Ik denk niet dat de rek eruit is, of hoeft te zijn, maar ik ben vooralsnog onaangenaam verrast. Ik zal 'out of touch' zijn met de huidige stand van zaken, want normaal had ik al echt beduidend meer acts die ik echt graag wil zien. Valt nu flink tegen

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-09-2013 0:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2013 18:38 schreef Marcel H. het volgende:
en dan ook nog eens twee dagen dat ze spelen. Inderdaad goede band, maar alweer? Ze staan er al geregeld.
Twee dagen ook nog. Ik ben er wel blij mee, anders spelen ze nooit in Nederland.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-09-2013 0:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Zit voor mij echt nog héél weinig interessants bij. The Heads en The Cult of Dom Keller, dat is het wel. Verder Carlton Melton (maar die heb ik al gezien en ga ik deze maand bovendien nog twee keer zien), Papir (maar eerlijk is eerlijk, het laatste album valt wat tegen) en Windhand (die zie ik later dit jaar wel ergens).

Voor de rest een aantal bands waarvan ik zoiets heb van 'ja, dat is wel leuk of heeft de potentie om leuk te zijn, maar geen naam die ik per se moet zien', en een aantal bands waar ik echt geen interesse in heb (Crowbar / Sourvein --> Tokkiecore).

Kans is best aanwezig dat ik 'm volgend jaar eens skip. Ik haal mijn ticket sowieso niet bij de voorverkoop, zie in het voorjaar van 2014 wel of de line-up tegen die tijd wel vet genoeg is om een kaartje van iemand over te kopen. Scheelt dat ik druk aan het masteren ben en ik er wat betreft de editie van 2014 dus sowieso enigszins mijn bedenkingen bij had of het allemaal wel zo'n goed idee is qua tijd / financiën / planning.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-09-2013 0:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

A Storm Of Light

... hoe de hazen lopen ...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-09-2013 7:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2013 20:59 schreef NecRobert het volgende:
Ja, die band ken ik eigenlijk helemaal niet, terwijl het gepresenteerd wordt als een "legendarische" funeral doomband. Niet dat ik nou de ultieme kenner ben op doomgebied, maar bij legendarisch denk ik eerder aan Skepticism of Esoteric...

Precies...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 18-09-2013 12:01 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2013 20:59 schreef NecRobert het volgende:

Of Thergothon. Dat zou pas legendarisch zijn! Niet dat dat ooit zal gebeuren....

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-09-2013 12:52 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er ook niet bij. De nieuwe, bekendere, namen zullen denk ik een hoop mensen tevreden hebben gesteld, maar daar zit ook voor mij weinig spannends bij. Wellicht dat ik de Afterburner nog wel meepak, omdat YOB gewoon een van de vetste livebands is van dit moment.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-09-2013 20:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Triptykon

You have time. You are doing fine.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-09-2013 20:54 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Vet, Triptykon en Yob op dezelfde dag!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-09-2013 20:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

THE HEADS, de rest is mooi meegenomen.

You have time. You are doing fine.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-09-2013 7:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2013 20:54 schreef HierIsMike het volgende:
Vet, Triptykon en Yob op dezelfde dag!

Ja een Afterburner kaartje is nu, ondanks de jetlag die ik waarschijnlijk zal hebben die dag, toch wel de moeite waard...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-09-2013 19:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hm, geen dagkaarten dus.. Jammer. Of kijk ik nou helemaal verkeerd? Was graag de vrijdag gegaan.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-09-2013 21:00 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 september 2013 19:01 schreef Ethereal het volgende:
Hm, geen dagkaarten dus.. Jammer. Of kijk ik nou helemaal verkeerd? Was graag de vrijdag gegaan.

alleen dagkaart voor de zondag mogelijk al jaren zijn er geen dagkaarten voor de andere drie dagen te krijgen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-09-2013 21:00 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 september 2013 19:01 schreef Ethereal het volgende:

alleen dagkaart voor de zondag mogelijk al jaren zijn er geen dagkaarten voor de andere drie dagen te krijgen.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 25-09-2013 21:16 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Heb je weer zitten zuipen, dat je dubbel post?

5 Euro's? Op je muil!!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-09-2013 21:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2013 21:00 schreef Marcel H. het volgende:
al jaren zijn er geen dagkaarten voor de andere drie dagen te krijgen.

En terecht ook; vond die mensen op zondag altijd maar hinderlijk fit nog

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-09-2013 22:02 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2013 20:51 schreef intothevoid het volgende:

Triptykon

Nu wil ik ook.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-09-2013 22:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2013 22:02 schreef Hexegot het volgende:

Nu wil ik ook.

Kong gewoon weer naar binnen lullen jonge!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-09-2013 22:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2013 22:05 schreef M. het volgende:

Kong gewoon weer naar binnen lullen jonge!

Goed idee. Releaseparty van de nieuwe CD die we nog moeten schrijven

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-09-2013 3:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vorige keer triptykon geskipt voor pagan altar, lijkt nu dat ik de goede keuze gemaakt heb indertijd.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com