|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en dan ook nog eens twee dagen dat ze spelen. Inderdaad goede band, maar alweer? Ze staan er al geregeld. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Daar ben ik het wel mee eens ja. Zou Church of Misery ook weer komen? Verder erg content met Crowbar, Windhand, True Widow, A Storm of Light, Inter Arma, Anciients, Conan en Locrian. En wel benieuwd naar ASG, The Vintage Caravan en Mansion. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vroeg me dat ook al af Maar het zou me niets verbazen aangezien ze een nieuwe plat uit hebben. Tot nu toe ben ik nog het blijst met Tyranny. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ja, die band ken ik eigenlijk helemaal niet, terwijl het gepresenteerd wordt als een "legendarische" funeral doomband. Niet dat ik nou de ultieme kenner ben op doomgebied, maar bij legendarisch denk ik eerder aan Skepticism of Esoteric... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-09-2013 21:30] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik denk niet dat de rek eruit is, of hoeft te zijn, maar ik ben vooralsnog onaangenaam verrast. Ik zal 'out of touch' zijn met de huidige stand van zaken, want normaal had ik al echt beduidend meer acts die ik echt graag wil zien. Valt nu flink tegen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Twee dagen ook nog. Ik ben er wel blij mee, anders spelen ze nooit in Nederland. |
|
Zit voor mij echt nog héél weinig interessants bij. The Heads en The Cult of Dom Keller, dat is het wel. Verder Carlton Melton (maar die heb ik al gezien en ga ik deze maand bovendien nog twee keer zien), Papir (maar eerlijk is eerlijk, het laatste album valt wat tegen) en Windhand (die zie ik later dit jaar wel ergens). Voor de rest een aantal bands waarvan ik zoiets heb van 'ja, dat is wel leuk of heeft de potentie om leuk te zijn, maar geen naam die ik per se moet zien', en een aantal bands waar ik echt geen interesse in heb (Crowbar / Sourvein --> Tokkiecore). Kans is best aanwezig dat ik 'm volgend jaar eens skip. Ik haal mijn ticket sowieso niet bij de voorverkoop, zie in het voorjaar van 2014 wel of de line-up tegen die tijd wel vet genoeg is om een kaartje van iemand over te kopen. Scheelt dat ik druk aan het masteren ben en ik er wat betreft de editie van 2014 dus sowieso enigszins mijn bedenkingen bij had of het allemaal wel zo'n goed idee is qua tijd / financiën / planning. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
A Storm Of Light ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Precies... |
|
quote: Of Thergothon. Dat zou pas legendarisch zijn! Niet dat dat ooit zal gebeuren.... |
|
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er ook niet bij. De nieuwe, bekendere, namen zullen denk ik een hoop mensen tevreden hebben gesteld, maar daar zit ook voor mij weinig spannends bij. Wellicht dat ik de Afterburner nog wel meepak, omdat YOB gewoon een van de vetste livebands is van dit moment. |
|
Triptykon You have time. You are doing fine. |
|
Vet, Triptykon en Yob op dezelfde dag! |
|
THE HEADS, de rest is mooi meegenomen. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ja een Afterburner kaartje is nu, ondanks de jetlag die ik waarschijnlijk zal hebben die dag, toch wel de moeite waard... |
|
Hm, geen dagkaarten dus.. Jammer. Of kijk ik nou helemaal verkeerd? Was graag de vrijdag gegaan. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: alleen dagkaart voor de zondag mogelijk al jaren zijn er geen dagkaarten voor de andere drie dagen te krijgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: alleen dagkaart voor de zondag mogelijk al jaren zijn er geen dagkaarten voor de andere drie dagen te krijgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Heb je weer zitten zuipen, dat je dubbel post? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: En terecht ook; vond die mensen op zondag altijd maar hinderlijk fit nog Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nu wil ik ook. |
|
quote: Kong gewoon weer naar binnen lullen jonge! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Goed idee. Releaseparty van de nieuwe CD die we nog moeten schrijven |
|
vorige keer triptykon geskipt voor pagan altar, lijkt nu dat ik de goede keuze gemaakt heb indertijd. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |