|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Absoluut! |
|
Oh het is een andere Momentum zie ik. Leuk en jammer. |
|
quote: Ja maar voor andere redenen (voor mij) |
|
ಠ_ಠ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hihi |
|
|
|
Oja, om het compleet te houden: + Tyranny + Conan |
|
Misschien wel de 2 vetste band tot nu toe. Of toch de 2 die mij het meest aanspreken. |
|
Conan live... niet te veel van verwachten. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat zegt veel... |
|
quote: Ik vind Conan eigenlijk altijd wel vet live! + Freedom Hawk + The Vintage Caravan De line-up tot nu toe spreekt me nog totaal niet aan, nog niet eerder gehad. |
|
Zijn nog geen 15 bands, toch? Nog genoeg ruimte voor verbetering Tot nu ben ik alleen écht blij met Windhand. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, nee en inderdaad. |
|
quote: Dat is zeker waar. Maar andere jaren had ik al vaak direct zoiets van 'hier moet ik sowieso weer heen'. |
|
quote: Windhand tourt in november al in Europa met optredens in Venlo, Groningen en Amsterdam. Support: Pilgrim. |
|
quote: Had ik normaal ook eerder, ja. Maar goed, ik wacht nog even geduldig af Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik kan eigenlijk maar over 1 optreden oordelen om eerlijk te zijn, maar dat was dan ook wel gigantisch zwak. Vooral de vocals waren toen erbarmelijk zwak. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Groningen? |
|
quote: Dat is een stad in Noord-Nederland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat weet ik toch poepie. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ah, ik heb het inmiddels al ergens gevonden. Er staat een TBA bij 14/11. Vera en Simplon kunnen allebei niet. Benieuwd waar ze dan spelen. |
|
quote: Zal wel niet de Oosterpoort zijn neem ik aan. Dus iets braks als het Platformtheater of Het Viaduct? Of anders gewoon in zo'n kraakpand? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik twijfel. Oosterpoort is inderdaad te duur voor zo'n klein bandje. Platformtheater boekt geen bands meer dus dan zou een externe partij het moeten organiseren, wat me redelijk stug lijkt. Het Viadukt heeft alleen sporadisch een show enkel op de zaterdag. Dan hou je eigenlijk alleen ORKZ over maar ik denk niet dat ze daar het geld voor hebben. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |