IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Roadburn 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-04-2014 17:52 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Veel plezier bij de jaarlijkse hipster-conventie allemaal.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 09-04-2014 17:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Lui zonder geld voor een kaartje vis je er ook ieder jaar zo weer uit

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 09-04-2014 17:59]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-04-2014 18:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 16:41 schreef bokkie666 het volgende:
Candlemass is goed.

Siked ook voor Mansion.

Waar kijk jij naar uit, M.?

Pfoei, best wel veel toch nog. Terra Tenebrosa, Yob, Tribulation, Harsh Toke, Papir, Elephant9, Sula Bassana, Windhand, Indian en Inter Arma staan hoog op het lijstje. Wordt moeilijk.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 09-04-2014 18:14 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 17:52 schreef Mortis Rex het volgende:
Veel plezier bij de jaarlijkse hipster-conventie allemaal.

Zin in zin in zin in.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-04-2014 18:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 18:09 schreef M. het volgende:
Pfoei, best wel veel toch nog. Terra Tenebrosa, Yob, Tribulation, Harsh Toke, Papir, Elephant9, Sula Bassana, Windhand, Indian en Inter Arma staan hoog op het lijstje. Wordt moeilijk.

Als je TT onverhoopt mist ben ik zeer teleurgesteld, en ga ik een kratje bier kopen.

Veel plezier!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-04-2014 18:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 9 april 2014 17:57 schreef Brent_ het volgende:
Lui zonder geld voor een kaartje vis je er ook ieder jaar zo weer uit

Ja klopt... één brok frustratie hier. Heb me al een paar dagen niet geschoren ook dus ik zou er zo tussen passen nu.

Ik krijg sowieso wel een buik vol hipsters en artsy-fartsy snobs komend weekend (en enkele dagen erna) tijdens Imagine in EYE. Jodorowsky komt een oeuvre-prijs in ontvangst nemen... dan weet je het wel.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-04-2014 20:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 18:09 schreef M. het volgende:
Yob, Harsh Toke en Windhand ook zeker.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-04-2014 22:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2014 2:04 schreef tomcat ha het volgende:
Obliteration is zeker een van de beste nieuwe Autopsy stijl death metal bands.

Dankzij deze opmerking de band beluisterd.
Toffe band inderdaad.
Heerlijke grunt / hysterische krijs ook.

Bedankt!

bub

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-04-2014 9:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Mocht er iemand ergens nog een kaartje over hebben voor een vriendin van me, laat maar weten.

remcormp [at] gmail [dot] com

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-04-2014 14:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oei oei oei, wat was dat toch weer vet zeg.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-04-2014 14:52 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

+ miljoen
Net thuis, het was fijn. Hoogtepunten voor mij waren Locrian, Graves at Sea, The Body, The Old Wind, 11Paranoias, -(16)-, Grime en Joe Buck Yourself!
En nog superveel dingen. Blijheid.

Dirge for november
Posted 14-04-2014 14:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geweldig! Op Grime na geen van die bands gezien. Zo zie je maar weer, iedereen beleeft Roadburn anders. Mijn hoogtepunten: Harsh Toke (met en zonder Lenny Kaye), Bong, Papermoon Sessions, Promise & the Monster, Obelyskkh, noem maar op!

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 14-04-2014 15:00 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

gvd wat een vette editie.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-04-2014 15:20 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

En hoe was Napalm Death?

5 Euro's? Op je muil!!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2014 16:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Weetniet.

Highlights: Terra Tenebrosa, Indian, Yob (3 knallers) en daarna ook nog wel Samothrace, Monster Truck, Sula Bassana, The Old Wind en Inter Arma.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-04-2014 16:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 14 april 2014 15:20 schreef Sgeiterdt het volgende:
En hoe was Napalm Death?

Denk dat er maar weinig van die hipsterbaarden interesse hebben getoond in bands als Obliteration, Tribulation en Napalm Death... beter hadden die bands elders gestaan.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-04-2014 16:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2014 16:14 schreef Mortis Rex het volgende:
Denk dat er maar weinig van die hipsterbaarden interesse hebben getoond in bands als Obliteration, Tribulation en Napalm Death... beter hadden die bands elders gestaan.

Er is onder het RB-publiek over het algemeen juist veel waardering voor 'klassieke' bands als ND.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2014 16:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tribulation viel tegen, jammer wel. Slecht geluid ook. Niet vaak in het Patronaat.

Dirge for november
Posted 14-04-2014 18:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2014 16:14 schreef Mortis Rex het volgende:

Drukbezocht volgens mij. Alleen niet door mij. Want ik heb een baard. Dus.

Ik had eigenlijk heel veel zin om Napalm Death te zien, maar ik stond vast in het kleine Stage01 bij Cult of Dom Keller. Wat overigens geen straf was.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-04-2014 18:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Conan, Candlemass, Opeth, Yob, Mansion, Selim Lemouchi's Enemies en Triptykon (met Hellhammernummers!) en nog meer wel.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-04-2014 19:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja, nou, was mooi hoor! Een tour afsluiten op Roadburn. Jeetje, wat een feest. Dit gaat even duren om van bij te komen. Hoogtepunten; Graves at Sea, Obliteration, Indian, Triptykon, YOB (zondag), 40 Watt Sun, Noothgrush (alleen viel de podriumpresentatie wat tegen) en Windhand.

Voor de rest ook niet veel meer gezien dan dat. Veel te veel mensen tegengekomen, gefeest, en dergelijken. Volgend jaar weer! Yuw!

Dirge for november
Posted 14-04-2014 19:15 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Gezelligheid alom!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-04-2014 15:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoogtepunten: Nothing, Anciients, Graves at Sea, Regardes Les Hommes Tomber (voor wat ik ervan gezien heb), Candlemass, Opeth, OLD MAN GLOOM!, Tribulation (wel matig geluid idd), Yob, Mansion, Momentum, Inter Arma.

Jammerlijk gemist: Obliteration en Indian.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 15-04-2014 15:39 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Was Candlemass goed?

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-04-2014 16:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2014 15:39 schreef _Thomas_ het volgende:
Was Candlemass goed?

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com