|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
New Keepers Of The Water Towers zou wel tof zijn. |
|
Yeah, LOOP. Vet. Soloshow van Michael Hampson kon ik helemaal niets mee, maar de Loopplaat die hij met Godflesh speelde was heel cool. Verder: Bardo Pond Spectrum Empyrium (in het Patronaat) The Amorphous Androgynous Colour Haze Wooden Shjips Focus The Heads The Telstar Sound Drone Lorenzo Woodrose als artist in residence Meer Townes van Zandt tributes! [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-07-2013 16:19] You have time. You are doing fine. |
|
True Widow, dat zou ook een gave band voor Roadburn zijn. Het nieuwe album is geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-07-2013 16:25] |
|
Ik dacht dat het de zoveelste 70's occult rock band was, maar klinkt inderdaad best dope. Vorig jaar beviel het dansen behoorlijk, graag meer acid boogie blues en meer mondharmonica's. Five Horse Johnson, dat hebben we nodig. En Santa Cruz. You have time. You are doing fine. |
|
Meer jaren'70 occult rock met zangeresjes, fluit en hammond! ಠ_ಠ <|> /ω\ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik opper Acid Deathtrip voor de broodnodige black boogie! |
|
quote: Omdat Nabbe je artwork gemaakt heeft zeker |
|
Nou nee, het is gewoon oprecht vet. Mag dat ook? |
|
True Widow was live in de Ekko echt heel kut. Schijnt vaker zo te zijn. Erg gaaf op plaat though. |
|
quote: Cauchemar! En ook Windhand. |
|
Vet! Inter Arma en Windhand bevestigd! Vooral blij met de toevoeging van Inter Arma aan de line-up. Sky Burial is een geweldig album. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-07-2013 16:06] |
|
Reden om Windhand eens wat beter te gaan beluisteren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Check die split met Cough Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Staat in de kast. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Inmiddels ook toegevoegd: Mansion 11 Paranoias |
|
quote: Nog niet van gehoord, maar de omschrijving klinkt wreed: quote: Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Let op dat je niet bands gaaf gaat vinden enkel omdat ze op Roadburn staan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Het nummer dat Roadburn postte van Mansion vind ik erg vet, maar de 3 andere nummers die op hun bandcamp staan vind ik op het eerste gehoor minder memorabel. |
|
Weer twee namen toegevoegd: Horse Latitudes E-musikgruppe Lux Ohr Tot nu toe nog weinig interessants voor mij, komt zoals altijd wel goed, daar niet van. |
|
quote: voor mij geldt precies hetzelfde. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Momentum en Gozu ook toegevoegd. Weinig spannends nog. |
|
Op dit moment inderdaad niet echt geweldige namen. Windhand en Inter Arma zijn de interessantste namen voor mij tot nu toe. |
|
Momentum zit bij Alerta Antifacista. Het is dus afwachten tot er een "sketchy" band wordt bevestigd voor RB zodat ze dan gaan cancellen |
|
quote: Burzum shirtje is afdoende toch? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |