IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Roadburn 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-10-2013 21:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+2

Dat ging soepeltjes wel.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 11-10-2013 21:16]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2013 23:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kaartjes op de presale gehaald. Ging supersoepel had om 19:02 kaarten al in het bezit daarna nog even New Keepers Of The Water Towers meegepakt. Godsamme wat een vette band en optreden was dat. Wat mij betreft zet Walter ze ook op Roadburn in april neer.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-10-2013 23:57]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-10-2013 0:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2013 23:56 schreef Marcel H. het volgende:
Kaartjes op de presale gehaald. Ging supersoepel had om 19:02 kaarten al in het bezit daarna nog even New Keepers Of The Water Towers meegepakt. Godsamme wat een vette band en optreden was dat. Wat mij betreft zet Walter ze ook op Roadburn in april neer.
Is het live niet zo saai clean en netjes als op cd?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-10-2013 0:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2013 0:27 schreef bokkie666 het volgende:

Ik vond het best kut. SardoniS-shows daarentegen zijn iedere keer leuker dan de vorige.

Verder: HEUUUUUY we gaan weer. Waanzinnige line-up, heel veel fucking zin in.

You have time. You are doing fine.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-10-2013 0:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2013 0:27 schreef bokkie666 het volgende:

totaal niet zo netjes als op cd, maar saai vind ik het op cd trouwens totaal niet.

Sardonis geskipt want dat vind ik dus een saaie K**band van het zuiverste water

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-10-2013 9:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Zondag, Leeuwarden, welkom

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2013 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Nou bij deze, ze staan op de Afterburner. Afgelopen zondag van de zanger/gitarist gehoord

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-10-2013 17:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Buzzov*en's Rebirth At Roadburn Festival 2014 -headlining the thursday Roadburn date, April 10th; Corrections House To Hoax The System at Roadburn 2014; 40 Watt Sun, Beastmilk, Lumerians, New Keepers of the Water Towers and The Body also confirmed!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-10-2013 18:02 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Blijheid voor Buzzov•en, Corrections House en The Body. Corrections House twee sets zelfs blijkbaar, eentje gewoon en eentje solowerk van de leden.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-11-2013 16:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

JA, het gaat los.

+

Procession
Age of Taurus
Samothrace
The Oath

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2013 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nu pas ja?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-11-2013 17:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 november 2013 16:35 schreef NecRobert het volgende:
JA, het gaat los.

+

Procession
Age of Taurus
Samothrace
The Oath

erg gave toevoegingen al had The Oath met wederom van die Seventies occulte vrouwenzang echt niet gehoeven. Muzikaal leuke band maar goddomme nu kenne we het trucje met dat soort vocalen wel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2013 18:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Deze toevoegingen gaan weer langs me heen Volgens mij is deze editie van RB specifiek ontworpen om mij buiten de deur te houden; wat heb ik ze misdaan?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-11-2013 23:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Samothrace kan ik je nochtans van harte aanraden. Heb zelf liever Bell Witch, maar ik zou die eerste live ook wel eens willen zien.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2013 23:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zal het eens luisteren Sowieso wel bezig om wat dingen van de lineup te ontdekken

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-12-2013 13:37 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Uiteraard vandaag weer wat kloterige Akerfeldt prog vandaag bekendgemaakt maar ook...

Obliteration

en

Candlemass die Ancient Dreams in het geheel gaat spelen.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-12-2013 14:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zonder Messiah, hoop ik?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-12-2013 14:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2013 14:19 schreef bokkie666 het volgende:
Zonder Messiah, hoop ik?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-12-2013 14:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Waardeloze zanger.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-12-2013 14:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2013 14:28 schreef bokkie666 het volgende:
Waardeloze zanger.

Zojuist toch maar een Afterburner kaartje gekocht. Nog niet eerder zo'n goede line-up voor die dag gezien.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-12-2013 14:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heuy, Obliteration, beter!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-12-2013 14:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 december 2013 14:28 schreef bokkie666 het volgende:
Waardeloze zanger.

Om Messiah waardeloos te noemen, gaat me te ver, maar hij is wel zwaar overschat iig. Maar het is met Mats Leven op zang en die is uiteraard superieur aan de dikke monnik.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 05-12-2013 15:23]

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-12-2013 15:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 5 december 2013 14:47 schreef Marcel H. het volgende:
Om Messiah waardeloos te nomen, gaat me te ver, maar hij is wel zwaar overschat iig. Maar het is met Mats Leven op zang en die is uiteraard superieur aan de dikke monnik.
Ik vind het een verschrikking, de albums waarop hij zingt luister ik ook bijna niet. Liever het livemateriaal met Lowe.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-12-2013 15:25 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Lowe is op zich een beter zanger, maar kan het Messiah materiaal niet aan plus hij zingt goddomme alle teksten van een blaadje af. En de twee laatste Candlemass albums zijn bij verre de zwakste albums van de band. Maar worden nog enigszins gered door Lowe's vocalen. Het is daar vooral de ongeïnspireerde muziek zoals geschreven doro Edling die het de das omdoet.

Maar Ancient Dreams wordt dus met Mats Leven op zang gedaan. Ben benieuwd.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-12-2013 15:43 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik denk dat het voor mij alleen de Afterburner wordt. Dat is wat mij betreft de dag met de gaafste line-up.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com