|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
+2 Dat ging soepeltjes wel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 11-10-2013 21:16] |
|
quote:Is het live niet zo saai clean en netjes als op cd? |
|
quote: Ik vond het best kut. SardoniS-shows daarentegen zijn iedere keer leuker dan de vorige. Verder: HEUUUUUY we gaan weer. Waanzinnige line-up, heel veel fucking zin in. You have time. You are doing fine. |
|
quote: totaal niet zo netjes als op cd, maar saai vind ik het op cd trouwens totaal niet. Sardonis geskipt want dat vind ik dus een saaie K**band van het zuiverste water Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Zondag, Leeuwarden, welkom Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nou bij deze, ze staan op de Afterburner. Afgelopen zondag van de zanger/gitarist gehoord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Buzzov*en's Rebirth At Roadburn Festival 2014 -headlining the thursday Roadburn date, April 10th; Corrections House To Hoax The System at Roadburn 2014; 40 Watt Sun, Beastmilk, Lumerians, New Keepers of the Water Towers and The Body also confirmed! |
|
Blijheid voor Buzzov•en, Corrections House en The Body. Corrections House twee sets zelfs blijkbaar, eentje gewoon en eentje solowerk van de leden. |
|
JA, het gaat los. + Procession Age of Taurus Samothrace The Oath Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nu pas ja? |
|
quote: erg gave toevoegingen al had The Oath met wederom van die Seventies occulte vrouwenzang echt niet gehoeven. Muzikaal leuke band maar goddomme nu kenne we het trucje met dat soort vocalen wel. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Deze toevoegingen gaan weer langs me heen Volgens mij is deze editie van RB specifiek ontworpen om mij buiten de deur te houden; wat heb ik ze misdaan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Samothrace kan ik je nochtans van harte aanraden. Heb zelf liever Bell Witch, maar ik zou die eerste live ook wel eens willen zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zal het eens luisteren Sowieso wel bezig om wat dingen van de lineup te ontdekken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Uiteraard vandaag weer wat kloterige Akerfeldt prog vandaag bekendgemaakt maar ook... Obliteration Avatarium en Candlemass die Ancient Dreams in het geheel gaat spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zonder Messiah, hoop ik? |
|
quote: |
|
Waardeloze zanger. |
|
quote: Zojuist toch maar een Afterburner kaartje gekocht. Nog niet eerder zo'n goede line-up voor die dag gezien. |
|
Heuy, Obliteration, beter! |
|
quote: Om Messiah waardeloos te noemen, gaat me te ver, maar hij is wel zwaar overschat iig. Maar het is met Mats Leven op zang en die is uiteraard superieur aan de dikke monnik. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 05-12-2013 15:23] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ik vind het een verschrikking, de albums waarop hij zingt luister ik ook bijna niet. Liever het livemateriaal met Lowe. |
|
Lowe is op zich een beter zanger, maar kan het Messiah materiaal niet aan plus hij zingt goddomme alle teksten van een blaadje af. En de twee laatste Candlemass albums zijn bij verre de zwakste albums van de band. Maar worden nog enigszins gered door Lowe's vocalen. Het is daar vooral de ongeïnspireerde muziek zoals geschreven doro Edling die het de das omdoet. Maar Ancient Dreams wordt dus met Mats Leven op zang gedaan. Ben benieuwd. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik denk dat het voor mij alleen de Afterburner wordt. Dat is wat mij betreft de dag met de gaafste line-up. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |