|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Line-up begint toch wel héél ruig te worden met eerst 16, toen Morne en nu Noothgrush. :D You have time. You are doing fine. |
|
quote: |
|
Erg blij met Hull! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Noothgrush! |
|
Vet! Zit te overwegen om toch misschien eens die kant uit te gaan, als ik wat volk mee krijg. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ Comus Magma The Great Old Ones Goblin The Old Wind Napalm Death doet traag KEN Mode HARK Bong Whitehorse Bölzer Regarde les Hommes Tomber Prima toevoegingen als je het mij vraagt! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bölzer en Whitehorse: Siked. |
|
Een experimentele, trage Napalm Death, ben ik nieuwsgierig naar. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Als ze You Suffer op 10 seconden kunnen krijgen: RESPECT |
|
Haha, dat zou wel vet zijn, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
The Great Old Ones! |
|
Moet je je voor die Roadburn pre sale party trouwens weer opnieuw inschrijven of werkt dat anders deze keer? |
|
Dit is toch wel lichtelijk briljant. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-10-2013 21:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Trouwens: The Great Old Ones The Old Wind Old Man Gloom ... Ik zie een verband...kom maar op met Old Man's Child, Olde, Old Funeral en Old Silver Key Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Too Old, Too Cold. Nee hoor ik ga wel. Old Lady's Drivers, dat zou nog eens wat zijn zeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En nu Nate Newton en Aaron Turner toch in da house zijn... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Eerste toevoeging waar ik supersiked voor ben! Denk toch niet dat het genoeg is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: blablabla, leren lezen Hubregtse [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-10-2013 11:59] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Blijkbaar niet. Maar je kan tussen 19:00 en 20:30 gegarandeerd 2 kaarten per persoon kopen. Krijg je die kaarten dan meteen of moet je tot 21:00 wachten? |
|
quote: Zojuist bevestiging van 013 gehad dat je meteen je kaartje krijgt. Mooi, kan ik snel weer weg. |
|
quote: Ik dacht dat je niet naar Roadburn zou gaan deze keer? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Klopt, haal kaartjes voor twee Haagse vrienden. |
|
Gotcha Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |