|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik had het veel eerder moeten doen, zo goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
DVD: Doctor Who: The ambassadors of death Doctor Who: The black guardian trilogy Vinyl: Commodores - Anthology (2LP) Dire Straits - Love over gold Percy Sledge - When a man loves... V/A - Saturday night fever OST (2LP) Cassette: The Bee Gees - Massachusetts Michael Jackson - Thriller Michael Jackson - Bad En vandaag nog even een custom-made subwoofer kabeltje gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 12-12-2013 18:27] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Oeh nice! Dat is echt een goed boek, erg mooi geschreven. |
|
Vinyl Emerson lake and palmer - love beach Pink floyd - animals Pink Floyd - obscured by clouds Pink Floyd relics Ennio Morricone - c'era una volta il west ... The allen Parsons Project - Stereotomy JJ Cale - Naturally JJ Cale - troubadour 10 CC/ the original soundtrack Foetus - Nail Wishbone Ash - argus Nina Hagen Band Supertramp - brother where you bound Led Zeppelin - Led Zeppelin The Falcon and the Snowman - OMPS Supertramp - Crisis?what crisis? Jethro Tull - stand up Jethro tull - living in the past Talking Heads - stop making sense Iron Butterfly - In a gadda da vida [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-12-2013 18:50] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en wat te dampen: Koko mango high ego green classic virgina flavour arl cubansupreme [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-12-2013 19:45] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: wat ben jij toch een winnaar! WIN! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Celeste - Animale(s) Doomriders - Darkness Come Alive Dragged Into Sunlight - Hatred For Mankind Dragged Into Sunlight - Widowmaker Treha Sektori - Endessiah Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een flinke fles Beerenburg. Vanavond een paar glaasjes nemen, naar bed en dan morgen helemaal top zijn |
|
Vinyl: Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - The Wall Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare Arctic Monkeys - AM The National - Boxer Beastmilk - Climax (wit vinyl) en eindelijk ook m'n Red Sox World Series Champions jersey, vest en cap binnen the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Ik kan die Monotron Delay trouwens erg aanbevelen, zeker als je aan een normale Monotron knoopt en samen met iemand gaat jammen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-12-2013 21:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: check!! heb 'em hier liggen!! #YOLO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
bub |
|
quote: Arturia is wel echt lekker spul he, ik wil zelf zo'n spark of sparkLE hebben. Ik heb een microkorg miditoetsenbordje maar met mn dikke vingers is t toch niet t allerfijnste, zo'n microbrute heeft ook van die kleine toetsjes heb je m eerst ergens getest? Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Ik heb niks getest, maar er zijn wel een aantal fijne videos te vinden. De toetsen zijn ietsie kleiner maar nog prima speelbaar. Je kan er altijd nog een groot klavier aanhangen met meer octaven middels midi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ga je hem voornamelijk gebruiken om er eerder gefabriceerde audio of midi doorheen te jagen of ga je er daadwerkelijk veel echt op inspelen. Ik heb pas namelijk ook zitten kijken naar zo'n mini brute - z'n iets grotere, nog steeds vrij kleine broer... Had jij een overweging om voor de micro te gaan? Heb je filmpjes van die Spark gezien, dat lijkt me voor CHD ook wel iets interessants Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Ik ga eigenlijk alles doen wat er maar mee kan, dus ja. Waarom ik kies voor MicroBrute in plaats van de MiniBrute is simpel, dit kan ik betalen En die fijnere sequencer plus patchkabels werken ook mee. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok dankjewel, ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen als je er mee bezig bent, dan wacht ik nog even met beslissen ... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Ik kan niet kiezen tussen de mini of de micro. Te veel win! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dvd: Chronicle game: Crysis 3 cd: Trentemøller - The Last Resort The Cure - Disintegration |
|
quote: Allebeide! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Beter fixen we even een jam gast. |
|
|
|
Ha, die heb deze zomer nog geruild voor een Gibson SG Fijn bereik hebben die PRS gitaren maar qua hout ga ik toch liever voor een Gibson. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |