|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: I get your point. Ik heb hem eens voor een prikje 'meebesteld' bij een grotere bestelling, maar ik ben er ook niet echt wild van. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 19-02-2014 18:01] |
|
Op LP: Om - Advaitic Songs Samsara Blues Experiment - Waiting for the Flood |
|
Vetala - Satanic Morbid Metal (cd) Dolentia/Tumulum-split (cd) Szron - Zeal (cd) Satanize - Demonic conquest in Jerusalem (cd en vinyl) Dolentia/Satanize-split (7") Satanize/Eterna Penumbra-split (12") Korium - The pendulum of sorrow (cd) Satanize/Vetala-split (7") Forbidden Citadel Of Spirits/Satanize-split (7") Satanize - Eterna Punição (tape) Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Fangirl [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 19-02-2014 18:02] |
|
quote: Hm, ja, het valt waarschijnlijk wel op. Maar jij moet veel zeggen, trut. Willekeur en dictatuur! |
|
Je gaat er zelfs tapes van kopen! |
|
Ja, en ik had me net voorgenomen geen tapes meer te kopen! Willekeur en dictatuur! |
|
quote: voor die Korium trouwens! Als je ergens iets van Black Cilice tegenkomt, mag je dat altijd medebestellen. Staat nog op jou te wachten in de DB trouwens... |
|
quote: Oh, goed dat je het zegt, helemaal overgekeken! Die verkoper heeft ook de split met Dead Procession, ik kan hem nog meebestellen als je wil. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Gaarne! EDIT: Is het bij Bubonic? Ze hebben die andere 7inch split van Black Cilice daar ook, met Woddrea Mylenstede, en die Vetala/Decrepitude split... [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 19-02-2014 18:30] |
|
Juwel Rio 180 30kg aquariumzand 7 waterplanten 250ml JBL Acclimol 250ml JBL Biotopol 100ml JBL Denitrol 2 stukken kienhout Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Haha, hoe ik mensen toch fan kan maken I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Het is volledig jouw schuld ja Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nee! Dus je kan daar gerust een bestelling plaatsen voor de rest Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Mijn gebreken krijg ik niet gecompenseerd met rijdend staal En daarbij, het is ook voor een groot deel roest. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-02-2014 22:53] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Even ter informatie; Bubonic (en diens sublabel Discipline) worden nu volledig samengevoegd met Altare Productions. Dit zal eventjes duren dus momenteel zijn via Altare wel hun releases verkrijgbaar maar wordt de stock van Bubonic en Discipline er doorheen de tijd aan toegevoegd. Altare Productions heeft oa. de laatste Satanize, Hanged Ghost en bv. de Vetala / Krüel Kömmando split uitgebracht. Overigens, @ Mikasscar; als je naar Wóddréa Mylenstede zoekt, probeer dan ook even Legion Blotan en All Dead Tapes. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 20-02-2014 1:49] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Aha, handig om weten. Ik was wel al eens naar de sites van beide labels gesurft maar dat heb ik toch gemist blijkbaar. Willekeur en dictatuur! |
|
bub |
|
Net bestelling geplaatst: Ascetic: - Self Initiation LP Downfall Of Gaia - Suffocating In The Swarm Of Cranes 2xLP Iroha - Shepherds & Angels LP Sound, The (2) - From The Lions Mouth LP Trelldom - Til Et Annet... LP Wife (4) - Stoic 12" |
|
Op DVD: Buurman & Buurman - seizoen 1 t/m 8 |
|
quote:Heb ik eens iemand cadeau gedaan, lang geleden. |
|
quote: Zwaar legendarisch inderdaad The Police - Outlandos d'Amour LP Hadden ze bij die tweedehandswinkel in Rotterdam mooi mijn favo album van The Police liggen voor vijf euro! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Briljant! Eindelijk een serie waar zowel wij als onze kinderen met veel plezier naar kijken. Daar kan die trut van die Dora of die klote-Diego een serieuze punt aan zuigen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: In before Hypnos. Hier de gewone boodschappen en wat biertjes voor een serieuze bankhangsessie. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |