|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ziet er nice uit die boom! REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Ik haal er gelijk maar twee voor stereo opnames. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
vinyl: Boney M - Ma Baker (7") Estefan, Gloria - Can't stay away from you (7") Fleetwood Mac - Albatross (7") Ray Parker jr. - I don't think that man should sleep alone (7") Hengstenbal (De derde langspeelplaat van het Simplisties Verbond) (12")_ Urbanus - Is er toevallig een Urbanus in de zaal? (12") V/A - Conspiracy of hope (12") CD: Ilse DeLange - Here I am / 1998-2003 Pennywise - Reason to believe Vangelis - 1492: Conquest of paradise CDROM: The 11th Hour Peter Gabriel: Eve Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bub |
|
2 Ciabatta's, een tijgerbol, een Duits panbroodje en een kilo Speltbloem. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Nu al siked voor de geur. Ikzelf drie blikken bier en wat overige bautschappen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
quote: #YOLO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Year Of No Light - Tocsin Lord Mantis - Pervertor Zatokrev - The Bat, the Wheel and a Long Road to Nowhere The Dillinger Escape Plan - Option Paralvsis Khonsu - Anomalia |
|
Dubbelloops handloep ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
CD: Muse - Absolution Muse - Black holes & revelations Scissor Sisters - S/T DVD: The bleak shop of old stuff The Tommy Cooper collection Blu-ray: Attack the block The big Lebowski Tropa de elite 2 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bub |
|
paar games voor de Wii U REALLY OHH REALLY? |
|
quote:Welke games? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
batman arkham origins Super Mario 3d World Wonderful 101 Rayman Legends 3 Eshop Games Toki Tori 1 + 2 Ducktales Remasterd REALLY OHH REALLY? |
|
Op CD: Oranssi Pazuzu - Valonielu |
|
Wat nou smart tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
King Crimson - In the court Vinyl en eerste druk, siked! Talk Talk - It's my life Vinyl |
|
Beastmilk - Climax Hexvessel - Dawnbearer Beiden vinyl. |
|
Frikandel speciaal. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Was idd erg lekker ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hier is het bij gewone boodschappen gebleven, maar da's ook niet geheel onbelangrijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Klopt. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |