![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2e hands vinyl: David Bowie - Never let me down David Bowie - Tonight Bronski beat - The age of consent Phil Collins - Something happened on the way to heaven (12") Phil Collins - That's just the way it is (12") Robert Cray - Midnight stroll Emerson, Lake & Palmer - Pictures at an exhibition Cindy Lauper - True colors Billy Ocean - Loverboy (12") Orchestral manoeuvres in the dark - Architecture & morality Pretenders, the - Get close Roxette - Look sharp! Bruce Springsteen - Tunnel of love Rick Wakeman - Journey to the centre of the earth Yes - Close to the edge Paul Young - No parlez Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Op CD: Arcade Fire - Reflektor The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico The Cure - The Head On The Door ![]() |
|
bub ![]() |
|
3 kaartjes kunnen bemachtigen voor Trentemoller deze avond in de AB ![]() ![]() |
|
![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() Trist - Sebevražední andělé [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-11-2013 6:32] ![]() |
|
Falkenbach - Asa Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De Slayer kerstmuts ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-11-2013 22:38] ![]() |
|
Wat ga je daarmee filmen? ![]() |
|
Dat vroeg ik me ook af ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Voor film/effect-opdrachten, en voor een film die ik momenteel aan het maken ben. Bleek goedkoper om er eentje aan te schaffen dan steeds te moeten huren. ![]() |
|
Wat voor film? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Wat voor iets dan? Ik ben wel benieuwd. Als je er verder niets over kwijt wil, begrijp ik dat ook wel. ![]() |
|
quote: Ik niet. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
WMP heeft al vrij veel info gegeven voor zijn doen, imo. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Beetje lopen opscheppen over een film en ons verder in het ongewisse laten zeker! [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-11-2013 22:21] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Opscheppen? Ik heb niet eens wat gezegd. Enkel dat ik een camera heb aangeschaft. Sowieso ben ik nog wat terughoudend over hoe en wat, dus wellicht was posten in dit topic misschien niet zo handig, maar als jij vervolgens mij beschuldigd van opscheppen, zal ik helemaal m'n mond houden. Toch wel het verstandigst. Moeilijk, want het liefst zou ik van de daken schreeuwen wat voor film het wordt, maar voordat je het weet wordt het hele project een tweede Heels of Steel. ![]() |
|
Dat wordt dus helemaal niks. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Waarschijnlijk niet nee. ![]() |
|
Goed dat je dat zelf ook inziet. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik ga wel op een forum zeiken op anderen zonder zelf ook maar iets te betekenen of te kunnen. Ik heb vernomen dat jij daar veel ervaring in hebt? ![]() |
|
Wat ben je toch ook een aandachtshoer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En dat zeg jij... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |