|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, voor 4,50 per boek zal ik me er geen grote buil aan vallen |
|
Een artikel op Blendle. |
|
Deze zojuist aangeschaft. De Creative MA330, ben benieuwd. Als reserve nog een setje goedkopere Sennheisers. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
King Kong 2 (MSX 2) Konami's ping kong (MSX) The treasure of Usas (MSX 2) Ortega - Crows (cassette) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Op LP: Aborted - The Necrotic Manifesto Shirt: Aborted - Scriptures of the Dead |
|
Combiticket Graspop |
|
Stapeltje cd's binnen <3 Tuomas Holopainen - The Life and Times of Scrooge McDuck Morbus Chron - Sweven Gamma Ray - Empire of the Undead Trollfest - Kaptein Kaos Anneke van Giersbergen - Drive Edguy - Space Police Epica - The Quantum Enigma |
|
quote: |
|
+ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op Groezrock: Brand New - The Devil and God Are Raging Inside Me (dubbelLP clear vinyl, mokersyked) Soul Search - Bury The Blame (transparant geel) The Menzingers - Rented World (grijs met zwarte haze) Touché Amoré - Is Survived By (blauw) Touché Amoré - ... to the beat of a dead horse (oranje) Defeater - Lost Ground Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Net deze klassieker gekocht. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Op NDF Tourshirt Pestilence Tourshirt Gorguts Shirt met de cover van Army of Darkness |
|
quote: Dat artwork! Draai nu The Dreams of Baldur - zieke blackened thrash! |
|
quote: Mijn order ligt bij de post, heb een verzoek gekregen om een factuur te voorzien zodat alles bij de douane kan ingeklaard worden, dat wordt betalen... |
|
quote: Niet per se. Ik moest enkele maanden geleden ook een factuur bezorgen aan de douane, voor een bestelling ter waarde van 40 AUD. Die hebben ze gewoon bezorgd. Nu zal jouw bestelling wellicht meer waard zijn, dus ja, waarschijnlijk heb je het steken. Maar wees blij dat ze tenminste de moeite doen een factuur te vragen. Ik heb al meermaals voorgehad dat ze er zelf een (veel te hoge) waarde opplakten en daarop aanrekenden. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Thanks voor de info, ga dan maar asap bezorgen en hopen dat het meevalt. Bij mij 114 Canadese dollar, ook niet overdreven veel dus... |
|
quote:Da's kudt. Bij mij zetten ze er altijd iets van vijf Euro of promotiemateriaal/gift op. Ik bestel ongeveer de helft van zijn releases. Denk dat hij m'n naam herkent. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die douanekosten zijn de reden dat ik zo weinig bestel buiten Europa, of dat ik mijn bestellingen altijd onder de 30 dollar probeer te houden. Ook met cd's al vaak voorgehad dat ik denk 'ik ga eens goedkoop cd's bestellen' en dat er dan zoveel douane bijkomt dat het totaal de moeite niet was. Niet dat ik er iets op tegen heb dat ze btw aanrekenen. Maar de Belgische douane schendt zo'n beetje alle regels van het WTO-verdrag, ongelooflijk. Ze rekenen bv. de wisselkoers niet om, zoals ze wel zouden moeten doen, dus dollar = euro voor hen. En dan durven ze nog uitgaan van een waarde van 20 euro per cd i.p.v. de 5 die je eraan betaald hebt. Als je zelf een factuur moet bezorgen zeker zorgen dat de waarde in euro erbij staat, indien nodig a.h.v. een Paypalbewijs. Dan zullen ze normaal effectief enkel de btw + de vaste kosten (12 euro) aanrekenen. Willekeur en dictatuur! |
|
Een spotlampje van Ikea...mijn oude is kapot. Beëlzebub kan weer verlicht worden. bub |
|
CD: Immolation - Majesty And Decay Immolation - Unholy Cult (+ DVD) Beheaded - Ominous Bloodline [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-05-2014 12:59] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
On Broken Wings - It's All a Long Goodbye cd Black Flag truckercap Neurosis shirt Drug Church shirt Modern Life is War shirt Touché Amoré shirt |
|
Black Sabbath - Black Sabbath Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue With The Stars Blut Aus Nord - Odinist Cult Leader - Nothing For Us Here Impaled Nazarene - Vigorous and Liberating Death Napalm Death - Smear Campaign Orange Goblin - Coup de Grace Orange Goblin - Thieving From The House of God Faustian Spirit of the Earth |
|
Op CD, 1 euro per stuk: Bush - Sixteen Stone G3 - Live In Concert |
|
Kaartje voor Mayhem. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |