|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Door de combi linnets, ja. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wolfenstein: The New Order (pc en occupied edition) |
|
Op Steam gekocht van de week. Hoopte hem te kunnen pre-loaden, maar dat kan blijkbaar pas vanaf dinsdag |
|
CD Malhkebre - Revelation Spectral Lore - III Tape Hrigsod - Prodigious Terror Kamaa - Untitled Zygmythkaupt - Demo X I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Netjes I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Sure laat maar eens iets weten |
|
2 tickets voor Swans in den AB. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ticket voor het Brainstorm fest |
|
bub |
|
Op CD: Minutemen - Double Nickels on the Dime The Pretty Things - S.F. Sorrow Helmet - Betty The Knife - Silent Shout |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ziet er een interessante editie uit |
|
quote:Meen je dat nu? Lijkt wel een soort Viva Magazine voor domme blekkies. Ik dacht even dat het een grap was, dat plaatje. "most extreme music ever", "why Varg matters", "albums of evil", "the scene reports". Super interessant man. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-05-2014 17:08] |
|
ja man gay! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ok bier bijn a op: ja! [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-05-2014 17:17] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nawaharjan - Into the void (cd) Black Howling - This rain is the weeping of forefathers (cd) Dødsengel - Mirium Occultum (repress op vinyl) Dødsengel - Mirium Occultum (repress op cd) Satanize - Black Rotten Witchcraft (cd) Tot zover mijn poging tot écht geen muziek meer kopen. Willekeur en dictatuur! |
|
US Christmas - Eat The Low Dogs 2LP You have time. You are doing fine. |
|
quote: Potver3, waarzo? |
|
Rechtstreeks van Nate Hall. Vernam een poos geleden dat Neurot een handjevol platen had aangetroffen, en dat USX die zou overnemen als ze voldoende shirts verkochten of iets van die strekking. Daar maar aan bijgedragen, mailtje gestuurd, en zo geschiedde. 40$ verzendkosten, maar goed, was een feest om uit te pakken. Bergen rotzooi, flyers, button, een gesigneerde hoes van zijn soloplaat (waarom? geen idee, maar hij kan mooi de mijne vervangen), in een doos die eerder door Mike Scheidt aan Nate Hall was gestuurd. Feest! You have time. You are doing fine. |
|
quote: Uiteindelijk het paypal-bewijsje doorgemaild met de prijzen in euro, gisteren zending binnengekregen met 32euro toeslag, kon erger... Wel blij dat het nog relatief snel in orde gekomen is! |
|
quote: Tof man! ben ook nog steeds op zoek naar die plaat maar de prijzen die ervoor gevraagd worden zij me nog iets te gortig. |
|
quote: |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |