|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is de vertaling inderdaad. Ik heb de film nooit gekeken. Heb genoeg aan het prentenboek! Oeh: mijn broer kwam nog met deze aanzetten: Dik psychedelisch! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
bub |
|
klok pils IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Met de post: Peter Gabriel - Back to front 2013: Amsterdam (2CD) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Altijd een zwak gehad voor de serie, maar de laatste 3 games eigenlijk nooit aan toegekomen |
|
GTA IV (PC) Blade Runner (5 disc ultimate collector's edition) (DVD) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hier ben ik ziek blij mee. |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
twee orders van discogs tegelijk binnengekregen Svartidauði - The Temple Of Deformation (CD, MiniAlbum) Vlad Tepes / Torgeist - Black Legions Metal (LP) Katatonia / Primordial - Scarlet Heavens / To Enter Pagan MCMXCVI (10", Ltd, Pur) Satyricon - Now, Diabolical (LP, Album) Self-Inflicted Violence (2) - A Perception Of Matter And Energy (LP, Ltd) An Autumn For Crippled Children - Lost (CD, Album) An Autumn For Crippled Children - Only The Ocean Knows (CD, Album) An Autumn For Crippled Children - Everything (LP, Album) Vaura - Selenelion (2xLP, Album, Ltd) Joy Division - Martin Hannett's Personal Mixes (2xLP, RP, Unofficial, Num, Ltd, Pur) Darkthrone - Under A Funeral Moon (LP, Album, RE, Ltd, Gat) (Peaceville) Death In June - The Snow Bunker Tapes (2x10", Album, Ltd, Cle) |
|
L.A. Noire (PC) |
|
quote: |
|
bub |
|
Bub is goed bezig! Zelf System Shock 2 (PC, nieuw) en Nemesis: The eve of destruction (MSX, 2e hands) online gekocht. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Amoras deel 2 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Supergrave film. Die Sam Neil heeft toch al een paar erg goeie horrorfilms op z'n conto staan! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Met custom firmware en 50 DVD's vol met games. Tof systeempje! Grafisch dik in orde voor een portable, en een enorme backlog met geniale games.. Crazy Taxi, God of War: Chains of Olympus, Loco Roco, Virtua Tennis, Daxter, Metal Gear Solid, Final Fantasy, GTA: Vice City Stories/Liberty City Stories/Chinatown Wars, Killzone Liberation, NES emulators, genoeg! Leuk speelgoed Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vliegtickets naar Xi'an + hostel Vliegtickets naar Philippijnen Vliegtickets naar Hong Kong Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
bub |
|
quote:Waar heb je 'm vandaag en wat heeft 'ie je gekost als ik vragen mag? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nou.. Heb er eentje geruild tegen 3 oude Xbox360 spellen via Marktplaats (yeah, really), samen met die 50 DVD's, 2 tasjes en 3 2GB produo Memorysticks.. Alleen had die 3 dode pixels en een kras over het beeldscherm. Waarschijnlijk van het versturen.. Even gezocht wat een nieuwe faceplate kostte, ongeveer 2 tientjes.. Ben ik eens verder gaan zoeken en uiteindelijk op Marktplaats een andere PSP gekocht voor 35 euro. Krasvrij, slim versie. Even custom firmware op gezet en gaan! Heb ik mooi een reserve batterij en nóg een memorystick. En 2 reistasjes weer. Ofwel, 35 euro en 3 Xbox games voor beide PSP sets Serieus, dikke aanrader. Kost geen fuck, zeer makkelijk te kraken en vette games! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The Ocean - Collective Oblivion (3-dvd) Qua verzorging is het zoals altijd bij The Ocean weer prachtig! En op CD: Cattle Decapitation - Monolith Of Inhumanity Ignite - Our Darkest Days (2-cd versie) |
|
Meegebracht uit Helsinki: Aosoth - IV Arrow In Heart Enochian Crescent - Black Church Plaga - Magia Gwiezdnej Entropii Necros Christos - Doom Of The Occult Wyrd - Huldrafolk (op vinyl) Willekeur en dictatuur! |
|
Kaartje voor Black Sabbath en |
|
Bij een lokale 2e hands boekenwinkel de Narnia boeken in het Engels voor 16 euro gehaald. Heerlijk die geur van oude boeken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |