|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk album inderdaad, maar ook zeker te spreken over de bonus cd. (Live at the Commodore, Vancouver, January 16th 2004) http://www.large.nl/strapping-young-lad-city-2-cd/art_248839/ |
|
quote: Dat aan 8.99? Geen geld |
|
De rest van mijn bestelling komt dus ook vandaar, eens rondneuzen op zo'n sites van tijd tot tijd kan erg mooie koopjes opleveren. |
|
quote: WIN! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Traditie Against God and Government |
|
Keizerskroon. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Plant, bier of kroon? |
|
BI0R!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
'Baseball'-shirt, met mouwen die tot vlak onder de ellebogen komen. Rare jongens, die baseballers, maar wel een leuk stofje. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een kaartje voor Disgorge, Beheaded en Internal Bleeding @ Winston, Amsterdam. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
bub |
|
2 kaartjes voor HOB, morgen in de baroeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaaf, helaas kan ik daar niet bij zijn. Ik heb vanmiddag een zooi Nespresso cups, een clip on leeslampje en 2 vesten gekocht. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
pils I am mine own redeemer...! |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Apocalyptica Wagner Reloaded - Live in Leipzig (LP) |
|
vinyl: Abrahma - Through the dusty paths of our lives (2LP, zwart+geel vinyl, 180gr) Acid deathtrip - s/t Cultura tres - El mal del bien Herder - Horror vacui (gekleurd vinyl) Windhand - Soma (2LP, rood vinyl) CD: Air - Moon safari Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Xander De Rycke - Uw Zoete 666 |
|
quote:Nee. Bocht. Ik heb pils gekocht. Boeiender |
|
Weer wat strips bij Zalig, die old skool tekenstijl! Weer met de mooi voorziene Roodhaar op de cover Deze week bij Humo, alsook een verzamelcd van Goose. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Storm signature |
|
Roodhaar blijft maar mooi na al die jaren |
|
Meh, Storm hield voor mij op te bestaan na het overlijden van Lawrence. De opvolgers vind ik qua tekeningen het toch net niet. |
|
Inderdaad van mindere kwaliteit, maar blijft toch redelijk kwalitatieve strip. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |