|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
xbox 360 speedlink dual charger reservatie van watch dogs special edition ticket Rock Zottegem [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 16-05-2014 9:44] |
|
Wat is een "reversatie"? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: ?? |
|
quote:Reservatie, my bad. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ze hebben daar enorm veel interessant spul liggen. Fantastische zaak |
|
quote: De Kaft? Of heb je 't over een andere winkel in Gent? |
|
quote: Hewel, 't spel verschijnt pas op 28/05/14 en je kon het via Bol al reserveren teneinde het te ontvangen op de dag dat het gereleased wordt (plus nog wat gratis dlc bij wijze van promotie). |
|
quote:Dat noemt men een "reservering". Maar ik snap dat Nederlands lastig kan zijn voor je. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: http://www.vrt.be/taal/reservatie-reservering |
|
quote:Van een Belgische site, ik bedoelde dus dat het voor vlamingen vaak lastig is correct nederlands te typen. En dit is een nederlandstalig forum, dus eventjes doodgaan met je vlaamsche, niet officiele, spelling. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 16-05-2014 10:14] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Trekt u een raap uit, vent. quote: Consouling Sounds, in Baudelostraat. Op tien meter van de Vrijdagsmarkt. |
|
quote: Van 't weekend eens gaan zien dan, ik ben benieuwd |
|
quote:Even normaal doen tegen LV, miezertje. Al eens bij Cyclonerecords geweest? |
|
quote: Absoluut! Toffe zaak. Wel maar 1 exemplaar van Lugubrum, maar hij had best wat van hen staan, dus wellicht komen er nog wel nieuwe exemplaren binnen. Edit: als je de zaak ook eens wil gaan verkennen met een koffie erbij --> hier zitten kandidaten! [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 16-05-2014 10:45] Willekeur en dictatuur! |
|
The Common linnets C.D. (voor de ega) Swans To Be kind C.D./D.V.D. ( voor mij zelf) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Opbokkieën, joenge. Oh neen, dat ken ik niet, maar dat ziet er ook goed uit! Sinds wanneer heeft Gent ineens zo veel interessante platenzaken? quote: |
|
quote: quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Ojo maat. Cyclone zat eerst op Ledeberg. |
|
Op vinyl: - Epica - The Quantum Enigma - Triptykon - Melana Chasmata - Dire Straits - Alchemy: Dire Straits live - Blues Pills - Blues Pills - pre-order Verder een resem games tijdens de gog.com spring sale en een kookboek, "Things on Toast: Meals From the Grill - the Best Thing Since Sliced Bread" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Animals As Leaders En een kei cool licht bruin leren frakske uit een 2de handsshop, voor die ultracoole '70 drugdealer-look The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Deal! Bokkie en Ben kunnen ook mee, kunnen we Cyclone en de Kaft ook nog eens checken... Nog kandidaten? Percht? |
|
Vallenfyre - Splinters Woods of Desolation - As The Stars Faustian Spirit of the Earth |
|
Een ligfiets Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Een combi-magnetron bij de mediamarkt, net als waylon en ilse de lage daar komen signeren oid. Pffff, druk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |