![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nocturnus - The Key Nocturnus - Thresholds If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Celtic Frost - Morbid Tales(/Emperor's Return) Celtic Frost - To Mega Therion Venom - Black Metal Toenwas het wel weer even goed. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Mooie platen Kvel! Asphyx - Deathhammer Morbid Angel - Covenant Cannibal Corpse - Gallery of Suicide Sinister - Carnage Ending Deicide - Deicide Incantation - Forsaken Mourning Of Angelic Anguish Vader - Ultimate Incantation Dimmu Borgir - Stormblast Amorphis - Tales From The Thousand Lakes Vital Remains - Icons of Evil Possessed - Beyond the Gates (Limited Edition) Summoning - Minas Morgul Summoning - Dol Guldur Krisiun - Black Force Domain Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
In jouw lijst zitten zeker ook wat mooie klassiekers. Die heb ik echter allemaal al. ![]() ![]() ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Op CD: Interpol - Turn on the Bright Lights ![]() |
|
Pyramido - Saga Skream - Skream! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Punch - Push Pull LP (mooie gatefold met doorzichtig clear vinyl+zwarte spetters) Bulldoze - Remember Who's Strong 7'' (gaaf!) Redemption Denied - Nothing Remains 7'' (gaver!) Code Orange Kids - Cycles 7'' (gaafst!) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Is een of andere repress ofzo. In België te koop via realityrecords. Blauw, wit, rood, you name it. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ah, dank voor de tip! Goodlife had ooit eens een repress van The Final Beatdown op clear vinyl, zeer limited. Jammer dat ik die destijds niet gekocht heb. ![]() |
|
Toch niet :v : Black Mare - Field Of The Host Teeth of the Sea - Master White Manna - White Manna If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Cooler master K280 behuizing Corsair CX750M voeding Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Met de post: Teethgrinder - Hellbound 7" Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
bub ![]() |
|
In bestelling: American History x (Blu-ray), over 6 tot 8 weken al in huis The Magnificent Seven (Blu-ray) ![]() |
|
Een Casio SK-5 sampling keyboard ![]() ![]() |
|
quote: Tof!! Kan me herinneren dat een oom van mij vroeger zo'n ding had, en ik als klein Etherealletje niks leuker vond als mijn eigen boer te samplen en daarmee uiteraard op vol volume en op diverse toonhoogtes mijn oom en tante te terroriseren. Good times. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
maarrrr.... er kunnen dus op 3 manieren samples in op 2 lengtes. Ingebouwde mic, line in en via een microfoon ingang. En dat 4 keer op 0.7 sec lengte of 2 keer 0.7 en 1 keer op 1.4 sec. Nu is dit natuurlijk ongelofelijk achterhaald maar omdat de samples 8bit worden opgenomen komt het er behoorlijk gruizig uit en dat is tof. Ik ga hem denk ik voornamelijk gebruiken om drumhits mee te samplen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2014 9:15] ![]() |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2014 9:15] ![]() |
|
Nocte Obducta - Taverne Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: yolo! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
of circuitbenden ![]() |
|
Ik zou em zo laten denk ik. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |