![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog niet gekocht, wil in onderhandeling. Against God and Government ![]() |
|
Tickets voor: Echo & The Bunnymen (keuze van de vrouw) Melt Banana (keuze van mezelve) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Grails - Black Tar Prophecies 4 5 6 (lp) ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: nice! ![]() |
|
Tosti ijzer 10x neon tetra 5x hockeystick tetra Joshua Woods - Up for air (Bandcamp) Suffering quota - s/t (tape) [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 11-03-2014 20:27] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
![]() Niet gekocht, maar wel even bij de dealer langs geweest. ![]() |
|
Offtopic dus. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ban! ![]() |
|
Mooie auto! ![]() ![]() |
|
quote: Zou je het kúnnen kopen? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Deze extreem hippe polo ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() Born Under A Bad Sign van Albert King, die hadden ze daar zomaar bij Vinyl Grove ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:in,de boekhorststraat? Goeie zaak, ik kwam daar nogwel toen ik er pakketbezorger was. Moet er maar weer eens rondneuzen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Das stimmt! Was naar het Haags Historisch Museum voor de expositie van Haagse Humor. Lang leve de Rotterdampas! Ik vond het een erg mooie zaak. Veel mooie en verzorgde releases (gatefolds, dubbelLP's etc.), maar veel in de jazz, blues, prog, indie en altrock. De metalsectie was gevuld met jankbands als Arch Enemy en Cradle Of Filth helaas. Prijzen ook redelijk aan de hoge kant, maar deze plaat kon ik echt niet laten liggen. Aardige eigenaar ook. Gisteren bij Reflections Records gekocht: Converge - Petitioning Forver (dubbelLP) Trash Talk - Shame Bleak Reality - Burden of Shame New Lows - Abhorrent Ending Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Een kaart, bij greetz, voor maar €0,10 mede dankzij een paar Monatoetjes. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Alleen die post is al meer waard voor greetz en Mona. En anderen maar meer betalen voor toetjes terwijl ze geen kaart willen. ![]() ![]() |
|
quote: Hebben ze de prijs van de Mona-toetjes dan tijdelijk verhoogd door de kaarten-actie? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Neehee, want ze waren ook nog eens in de aanbieding! ![]() En ik ken m'n prijzen. ![]() edit: En we gingen toch toetjes eten c.q. kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 15-03-2014 1:00] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote:Wat genuanceerder: Anderen maar de reclame aan moeten laten zien om alsnog net zo veel te moeten betalen voor greetzkaarten en Monatoetjes, zodat andere kaarten- en toetjesmerken aandeel verliezen. Of overheadgeneratie, ofzo. Hoe noemen economen dat? quote:Ken je ook de waarde van je post voor greetz en Mora en de ratio tussen de kosten van het jou verschaffen van een wenskaart en de kosten die je daar zelf voor over zou hebben indien de aanbieding niet bestaan zou hebben? Ik niet in ieder geval, maar ik ken mijn prijzen dan ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-03-2014 2:00] ![]() |
|
![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
ZombiU voor de WiiU Dark Souls 2, collector's Edition. Er zat een tof beeld bij de CE, al was ie een behoorlijk stuk groter dan verwacht... ![]() |
|
Mike Oldfield - Tubular Bells (CD) en een ticket voor King Diamond. ![]() |
|
Conan - Blood Eagle Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Geadopteerd van mikkasscar: Circle Of Ouroborus - Armon Keitaalla op vinyl. Ik zal er goed voor zorgen! Gisteren gekocht in M4 (ik ging niks kopen): - Kriegsmaschine - Enemy of man (cd) - Possession - His best deceit (cd) - Cultes des Ghoules - Häxän (vinyl) Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |