|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goh, wie zou dit nu zijn?; http://killyou.bilddagboken.se/p/show.html?id=28928702&t=1170457201&currimg=6 http://blodsrit.bilddagboken.se/p/show.html?id=28875429&t=1170457201&currimg=8 http://blodsrit.bilddagboken.se/p/show.html?id=28875569&t=1170457201&currimg=9 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-02-2007 1:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Goh, opgestaan uit de dood. Wat een verrassing spelfout weggehaald... |
|
inclusief (best toffe) zombie paint! maar ja, was te verwachten, schijnt dat Atilla het eerste nummer heeft gezongen en toen kwam de mysterieuze *kuch* Ghoul aka Kvarforth op 't podium. Nu moet osmose even opschieten met het releasen van "V - Halmstad" en gauw weg met deze grappen en grollen (alsof ze het zelf serieus nemen) en weer lekker op tour gaan / nieuw materiaal schrijven. Komt trouwens ook een DVD van dit optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-02-2007 5:25] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, die paint is idd erg goed gedaan! spelfout weggehaald... |
|
Ik vind het drumstel zo stoer hehe |
|
Nieuw nummer te beluisteren op: http://www.myspace.com/shininghalmstad Ah, eindelijk... klinkt goed!, logische stap voorwaarts [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-02-2007 1:44] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Bekijk jij de myspace maar niet *iets met ogen* Gaaf nummer trouwens, lekker zwaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe dat gifje komt uit een oude surrealistische kortflim genaamd "Un chien andalou" van Salvador Dali en ene Luis Buñuel. Heb em wel eens gezien, erg apart. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-02-2007 2:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Borthulaz gaat eng dromen als ie dat ziet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm, zo es effe luisteren spelfout weggehaald... |
|
jammer van de Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
koeiebel? Hmm... Dat luisteren stel ik maar even tot morgen uit, ben te brak nu.... spelfout weggehaald... |
|
Tjonge, wat een toffe band is dit toch geworden. Ik mis een beetje de breed uitwaaierende gitaartapijten, maar het Shining-stempel is onmiskenbaar. Super hoe zo'n nummer in elkaar zit, ik hoop dat deze standaard voor het hele album geldt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Erg gaaf nummer! Sommige stukjes doen wel erg aan the eerie cold denken, maar er zitten ook genoeg vernieuwende elementen in! Jammer van die koeienbel inderdaad! Wanneer ligt het album in de winkels? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Godverdomme wat een gaaf nummer Dat word weer een gaaf album! |
|
quote: Ja, echt hoor, kankerzielige shit. |
|
|
|
quote: KVLT Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die opgenomen dvd van dat concert laatst belooft wel spektakel! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
mwah, valt relatief gezien allemaal wel mee? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik herken Maniac niet echt meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja dit is gewoon triest. |
|
triest... of een bizar gevoel voor humor. ik mag ze wel. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |