|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.progressive-area.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1707&Itemid=43 Nieuw interview in het Frans. Heb het even snel doorgelezen met mijn amtig Frans, en als ik het zo goed begrijp staat er niet echt heel veel boeiends in behalve het feit dat de afgelopen tour misschien de laatste zal zijn voor een lange tijd. Niklas wil verder met zijn behandeling bij de psychiater en wil werken aan zijn gezondheid dus we moeten de komende 2 jaar geen tour meer verwachten als ik me niet vergis. Nu, ik kan het mis hebben of nog ander nieuws over het hoofd hebben gezien, vul me dan maar even aan. Mijn Frans is nu eenmaal niet zo geweldig. Edit: Fuckyea, ik had gelijk! Van de Shining facebook (als response op mijn vraag of ik het dus goed had) "We want to have a break from continuously touring and playing the same venues, and we are planning to concentrate on Festivals and large events for a while. As in all things with Shining, we will see what we will see." Ben benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 09-11-2010 21:22] |
|
Heb ze nu 3 keer gezien op nog geen jaar tijd... misschien is een pauze dan geen slecht idee idd Faustian Spirit of the Earth |
|
SHINING'S NIKLAS KVARFORTH ISSUES STATEMENT REGARDING DELAYED ALBUM RELEASE by Shining on Friday, December 17, 2010 at 11:50pm The following statement has been issued by NIKLAS KVARFORTH and SHINING regarding the delayed release of the band’s seventh album “VII / Född Förlorare”: "As everyone is more than aware, “Shining VII” has been delayed an unacceptably long time. There have been a lot of rumours as to why this should be, so we have decided to set the record straight once and for all. Despite the fact that the album was recorded two years ago, it has still not been mixed. Our producer has been concentrating on recording other artists instead of finishing the job on “Shining VII”. This is despite the fact that Indie Recordings has put up a lot of money to get the album finished and has supported our efforts in every way possible. It is not SHINING’s fault and it is not Indie Recordings’ fault that the album still has not appeared, and I am sure you will understand when we say that nobody wants this album released more than ourselves and Indie. Rest assured that we will be taking steps to ensure that it appears sooner, rather than later. No doubt some of you will be wondering whether the tour with WATAIN will still go on, since the album will not be out by then, but we have no plans to cancel and it will go ahead as planned. Tour dates with WATAIN as follows: 25 Feb 11 Aschaffenburg (DE) Colos Saal 26 Feb 11 Lausanne (CH) Docks "Inferno Switzerland" 27 Feb 11 Montpellier (FR) Secret Place 28 Feb 11 Barcelona (ES) TBA 01 Mar 11 Madrid (ES) TBA 03 Mar 11 Lisboa (PT) Revolver 03 Mar 11 Porto (PT) Hard Club 04 Mar 11 Angouleme (FR) Nef 05 Mar 11 Savigny (FR) Le Temple Empreinte 06 Mar 11 London (UK) Relentless Garage 07 Mar 11 Reading (UK) Sub 89 08 Mar 11 Glasgow (UK) Ivory Blacks 09 Mar 11 Liverpool (UK) Masque 10 Mar 11 Birmingham (UK) Library 11 Mar 11 Notre Dame De Gravenchon (FR) Arcade 12 Mar 11 Vosselaar (BE) Biebob 13 Mar 11 Zaandam (NL) Kade Hail Satan, and see you all soon. Niklas Kvarforth" |
|
Nog wat meer uitstel dus. En alweer een tour... no go deze keer. Faustian Spirit of the Earth |
|
Jammer, want ik kijk er wel naar uit. Best wel hard fan hier. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Er zou een tijdje geleden toch ook een dvd uitkomen? Iemand daar nog iets van gehoord? |
|
Tour samen met Watain is wel erg vet natuurlijk, al heb ik Shining inmiddels wel een keer of 10 gezien. |
|
quote: Jep, hier ook! Eens kijken wat het meest praktische is, Zaandam of Vosselaar. Edit: Wordt den Biebob! Is maar een uurtje schijnt! En zaterdag komt nu eenmaal beter uit dan zondag, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-12-2010 21:03] |
|
Toch nog goed nieuws! quote: En weer wachten geblazen. |
|
quote: Iemand? |
|
quote: Ik hoor er echt compleet niks van. Heb het ook ooit eens gehoord van een maat van me, maar voor de rest hoor ik er bij Shining zelf, noch de fanbase geen woord over, dus het zal wel weer niet. |
|
Op MA staat de datum voor de release nu op 16 februari. Of dit echter klopt heb ik nog niks gehoord van de kant van Shining. Ben atm in afwachtig van een woordje uit die hoek. Wat die DVD trouwens betreft, ze zijn er inderdaad een beetje soort van onofficieel mee bezig. Het idee ligt er, moet alleen nog uitgewerkt worden. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-01-2011 21:34] |
|
srsly? signature |
|
Uhuh, inderdaad, ga d'r maar nieuws van maken, hup hup. |
|
even checken of het wel klopt... straks is er weer iets met printers of zo signature |
|
Nope, klopt NIET. Antwoord wat ik kreeg van Shining: quote: Dusch... |
|
niklas kapt ermee wat betreft Bethelehem en Den Saakaldte. Wel dan weer mooi dat hij zich zo meer op Shining wil concentreren. quote: [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 28-03-2011 10:46] |
|
Wel bummer dat ie kapt met Den Saakaldte |
|
mooi dat ie bij bethlehem weg gaat.. totaal overbodig daar... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het wordt eindelijk te veel voor Kvarfie Faustian Spirit of the Earth |
|
Die vent snijdt zich nog eens dood |
|
KIJK HEM SHINEN Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hebben we de agenda bij de hand, ja? quote: |
|
Snel! Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |