|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De nieuwe nummers op de MySpace werden bedoeld, de video opmerking was apart daarvan. Of ik ben iets zwaar aan het missen. In dat geval; pech. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jij mist toch nooit wat? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je hebt gelijk; dingen missen mij. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juist. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Bron: Osmose Woehoew Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat duurt niet eens zo lang, beter. |
|
Leuk verjaardagscadeau voor mij. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben benieuwd. |
|
Goed nieuws. |
|
Toch nog wel via Osmose? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jep Faustian Spirit of the Earth |
|
Dattie nog niet gelekt is... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Wel? Ik heb nog niet gezocht, nl. Maar dat zou ik dus wel moeten doen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nooit LH geloven als hij suggereert dat een CD al gelekt is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zou die vriendelijke vriend dan liegen? :p En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Na een quick view nog geen spoor van lekkage gevonden. |
|
quote: Moet je de link nog hebben of niet? |
|
quote: Link? Ga door... |
|
Ik was toch wel aardig? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zelfs als je hem zou hebben; nee, dank je, komt vanzelf wel voorbij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1. III - Angst, Självdestruktivitetens Emissarie 2. V - Halmstad 3. IV - The Eerie Cold 4. I - Within Deep Dark Chambers 5. II - Livets Ändhållplats Jullie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: 1. IV - The Eerie Cold 2. III - Angst, Självdestruktivitetens Emissarie 3. V - Halmstad 4. I - Within Deep Dark Chambers 5. II - Livets Ändhållplats signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |