|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hihi.. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ah joh, lekker laten voor wat het is, de Noorse Shining is toch veel gaver. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vond het maar een slappe ende doorzichtige poging, ik hield jullie langer bezig. |
|
Ja, maar jij bent dan ook afgetraind in dit soort zaken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Totaal niet mee eens. |
|
Ik heb 'em. En godver wat heerscht dat spul! |
|
Van Osmose? Zo nee waar heb je hem wel vandaan? |
|
Zoekt en gij zult vinden. Oh geil, cleane vocals van Kvarforth! Dit heerscht effe! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 03-07-2009 10:13] |
|
Ah juist een download? dacht dat je het over het origineel had, niet maar ik heb hem gevonden [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2009 10:16] |
|
Joah inderdaad, misschien dat ik hem later nog koop, maar zo na Graspop en nog een hoop schijt voor de deur kan ik het me als schoolgaande knul allemaal niet meer betalen zonder werk. |
|
Kan ik me voorstellen maar ik wil het origineel. Maar toch eerst ook even downloaden natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2009 10:23] |
|
Ik ook ofcourse, maar nu eventje niet. |
|
|
|
Erg slap dat plinger stukje in total ..... vrijwel hetzelfde als een stuk op de vorige plaat. |
|
Ah, ook maar eens ff checken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
Wat een fucking vette schijf zo op het eerste gehoor! Heel veel afwisseling, en nu een grote verassing bij track 4! Vet hoor... weten zichzelf wel continu te vernieuwen! Had er minder van verwacht! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een hele dikke vette +1!! |
|
Wat is die plaat enorm gaaf gemixed! |
|
Ik had totaal geen hoge verwachtingen meer van dit album, maar moet zeggen dat ik nr 4 best wel aardig vind Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
mwoah,ieder z'n eigen natuurlijk..... maar ik denk dat nummer 4 jou een pipo vindt. but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
|
Nieuw album is geweldig, top 10 van het jaar sowieso ! |
|
Jezus, wat een supervette plaat is het geworden. Hij komt momenteel den player weinig uit. Die cleane zang vind ik ook zeer geslaagd. Het is niet nieuw natuurlijk, Austere heeft het ook op de laatste plaat alleen vind ik het daar minder geslaagd dan bij deze cd. Of ik hem beter vind dan Halmstad en Eerie Cold daar ben ik nog niet helemaal uit maar op de wat langere termijn verwacht ik eigenlijk van wel. Geniale cd dus! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-07-2009 3:09] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |