|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maakte je me belachelijk? |
|
quote: Nee, ging niet over jou, ging over die dwaas die verbaasd kwam melden dat Niklas tussen het publiek gespot was met een sigaret. :') |
|
O, nee dan mag het... Ik stond ook wel versteld, ik wist niet dat blekkies rookten, ik dacht dat ze alleen sneden enzo... |
|
OMFG Ik heb bier gedronken met Kvarforth Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Aardige gast? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, viel 100% mee... beetje slap ouwehoeren was het wel. Kwam vrij 'relaxed' over. Niks extreems ofzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik heb hetzelfde, hehe. Ik moest de eerste keer dat ik de nieuwe hoorde soms denken aan die gast van police academy, die altijd aan het schreeuwen was met een overslaande stem, heuh, Zed. (wat een heerlijk untruewe opmerking, btw) Briljante plaat, btw, laat dat duidelijk zijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zed.. Zed is dead Maar het lijkt idd wel een beetje op die andere Zed ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad! Nou kan ik me helemaal niet meer serieus luisteren! |
|
quote: Oeh ik vond hem altijd wel charmant. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Om maar even niet ontopic te blijven, dat vond zij ook: Zij was getrouwd met hem. Hè, lekker roddel ende achterklap. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Daar ga ik ook wel van stotttttte re en en Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rawrrrr, nooit verwacht dat ik iets opwindends in een topic over Shining te zien zou krijgen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik vind Kvarforth op V minder storend dan op de eerderen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jammer dat hij weg gaat of dood gaat, wie zal het zeggen. Last ever recordings with Kvarforth ! Bleak suicidal black metal masterpiece ! Dat staat op de displeased site. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dan heb je zijn zgn 'verdwijning' gemist zeker... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik kan wel zeggen dat hij dood gaat................ Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Jij was ook diegene die zei dat Maniac de vocals zou doen op de laatste tour :') [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-04-2007 0:33] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-04-2007 0:33] |
|
Huhu Burzum iedereen gaat dood, snap dat dan... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nee op de laatste toer, zat er niet ver naast, mischien was het wel het laatste optreden Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Ja sorry ik had het al ge-edit. Maar gaan ze niet nog een keer touren voor den nieuwe plaat dan? |
|
Jawel, maar ja je wwet het maar nooit met Kvarforth, verwacht het onverwachte, maar effe serieus, die laatste plaat word ook steeds beter bij elke luisterbeurt Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Godver, wat een meerwaarde allemaal. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |