|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben ik nou de enige die The Eerie Cold geweldig vind? |
|
Die heb ik nog maar 1 X gehoord. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik doelde ook op de meeste posts die over The Eerie Cold gaan. Die zijn over het algemeen niet bepaald positief namelijk. |
|
Oh dat. Dat zijn allemaal homo's Zenial |
|
quote: +1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik weet niet waar jij dat gelezen heb knul, maar even wat quote's: quote: quote: quote: quote: quote: quote: Vrij positief toch allemaal |
|
inhakend daarop, ik heb omdat ik Halmstad zo vet vind, The Eerie Cold nog even extra beluisterd, en deze is ook erg in mijn waardering gestegen. toch het oudere materiaal eens beluisteren. momenteel heb ik alleen III. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Former MAYHEM vocalist Maniac has recruited SHINING’s Niklas Kvarforth to the ranks of his Doom Black Metal band SKTILIV - as guitarist for recording purposes. A big fan of Skitliv, to the extent that he has the band’s name tattooed on his arm, Kvarforth has already laid down guitars on several tracks and also plans to play live with the band whenever his commitments to SHINING will permit. Commented Maniac “SHINING is, and always will be, Niklas’ priority, but recording with SKITLIV is no problem for him, and whenever the opportunity arises, he will join us on stage. Niklas is a real artist and an incredibly skilled musician; something people tend to ignore because all they ever seem to be able to focus on is the hype surrounding SHINING. His dedication to his music is extraordinary and working with him, and watching him create, is both a pleasure and an education. He has come up with some amazing riffs for SKITLIV, which have added a whole new dimension to the music”. “Amfetamin”, an unfinished track featuring Kvarforth, has been added to SKITLIV’s official MySpace page at www.myspace.com/skitliv777. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb dat SKTILIV gisteren gehoord maar daar kan ik dan weer totaal niets mee, wat een brakke zooi. |
|
Opzich vind ik het wel potentie hebben, maar laten ze allereerst die afschuwelijke effecten van de vocaal-tracks afmieteren. Ook de gitaartracks mogen wat duidelijker. Nu klinkt de gitaar vooral als een vervelende mug die bij je oor zoemt en niet weg wil. |
|
quote: Black Metal in een notedop? [BM-puristen: niet te serieus nemen. Graag niet mijn huis afbranden terwijl jullie naakt en gecorpsepainted de Duiysternisch aanbidden... ...er wonen hier ook nog andere mensen. En denk ook even aan de buren. ) Bruce Banner |
|
dat skitliv kan beter gewoon ranzige punk maken, dat imago hebben ze ook (op de myspace dan), niet deze ongeinspireerde stofzuig "doom/black".. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Welnee, ik heb niks tegen stofzuigende gitaren. Maar dat ging me net iets over de grens van luisterbaarheid. |
|
quote: nee, ik ook signature |
|
22 juli in de 162 in Hekelgem. Nog geen verdere info. |
|
quote: Wat een naam. 'Kutleven' :') |
|
Schijt of kutjes, het maakt WhiteRider niet uit! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: + Kludde en Arctic Frost. |
|
arctic frost? wtf Je moeder. |
|
quote: gezien de genialiteit van (vooral) die laatste van Shining, mss toch maar proberen hierbij te zijn... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hmm Kludde "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
net besteld: V In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Moet ik binnenkort ook maar eens doen. Het album wordt met de keer beter "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Check one two. Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |