|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe plaat gaat VI - Klagopsalmer heten 1. Vilseledda barnasjälars hemvist 2. Plågoande o'helga plågoande 3. Krossade drömmar och brutna löften 4. Fullständigt jävla död inuti 5. Ohm - skoj att leva 6. Total utfrysning Als ik érgens naar uit kijk dit jaar... [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-08-2008 22:34] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja anders ik wel. Is er al een datum bekend? |
|
Hij zou uitkomen via Osmose. Daar staat nog geen release-datum of iets op. Afwachten dus maar. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kom maar op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Leuk en aardig, maar geef mij maar die nieuwe Bethlehem waar deze homo nu gitarist in is! |
|
ben jij gitarist??? wow! signature |
|
quote: rofl!!11 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: http://bp3.blogger.com/_Q-N_1RYCrfI/R_emRxQziqI/AAAAAAAAACA/r0GPNodiGCQ/s1600-h/kvarforth+maniac+kiss.JPG "Ben jij gitarist??" Wow man, scherp echt geniaal bedacht.. godver, geniaal. happer de hap hap. Ga je tyfustienerhoer lekker bezwangeren, mafklapper. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-08-2008 14:45] |
|
@Hypnos: Hehehe, scherp, ja [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-08-2008 14:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wat is een mafklapper? heb je daar ook een link van? signature |
|
quote: Die vent is een parodie op zichzelf. Van niks wat 'ie ooit heeft gedaan om te shockeren heb ik ooit aanstoot genomen, ik kreeg er meer een gevoel van "oké, meneer aandachttrekker" bij. GG heeft alles toch beter, harder en oprechter gedaan. |
|
Big deal ook? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Only music counts. |
|
quote: Precies mijn gedachtengang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wij hebben het dan ook over de persoon achter de muziek, dat moet kunnen. |
|
nee Suck my piss |
|
harde band Fuck the world and fuck you |
|
Nee signature |
|
kut, shows zijn afgelast quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-09-2008 4:01] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
2 nieuwe nrs, zoals ze live werden gebracht in Romein... voor een impressie/indruk; Tja live was het toch net wat vetter dan zo'n gaar youtube filmpje nog! Ben erg benieuwd naar de studio versies! Opschieten met dat album verdammt! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, dat laatste nummer staat toch al een aantal maanden op het punt om uit te komen? Iemand enig idee waar het wachten op is? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Goede vraag. Ze zijn nu nog volop aan t toeren! Ze waren wel bruut afgelopen zondag (1maart) in de Baroeg! |
|
Ik hoorde dat ie in mei gaat komen (op z'n vroegst). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |