|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vond je vroeger grappiger Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wooha signature |
|
Kansloze grap. Zoals we van jou gewend zijn. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Of hij blijkt de broer van Reddy te zijn. Die had ook altijd aandacht nodig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mijn opmerking over David Hasselhoff van twee dagen terug was best geslaagd, toch? |
|
kan je die link nog posten? |
|
quote: 1. IV - The Eerie Cold 2. V - Halmstad 3. III - Angst, Självdestruktivitetens Emissarie 4. II - Livets Ändhållplats 5. I - Within Deep Dark Chambers |
|
quote: Mee eens. |
|
IV en V zijn aan elkaar gewaagd maar toch denk ik dat ik V boven IV verkies omdat die plaat nog maar variatie en een mijns inziens beter geluid bevat. Aan de andere kant vind ik sommige stukken op IV echt geniaal... moeilijk... boeiend |
|
"KLAGOPSALMER" HITS THE STREETS 15 JUNE After a series of delays, SHINING’s long awaited sixth album “VI/KLAGOPSALMER" will finally hit the streets on the 15th June. Released by Osmose Productions the album will also be available in Double LP and Double Picture LP versions. |
|
Ik ben erg benieuwd! |
|
Oeh! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Goed nieuws, nog een paar dagen wachten dus. |
|
ja is ie nou nog niet gelekt? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja. |
|
Daar gaan we weer, lionheart... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, het zal mij benieuwen of dat ding morgen/nu daadwerkelijk uitkomt... waarschijnlijk bedoelen ze 15 juni 2010 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vraag het me ook af, dat ding is nu al zo lang uitgesteld... |
|
Niet dus. Ik mail net naar Displeased wanneer ze hem verwachten. Krijg ik dit: Hallo Raymond, Die info op de Osmose site is inmiddels verouderd. Vanwege problemen met het artwork komt de CD nu rond 27 Juni uit. Uiteraard zullen we hem rond die datum beschikbaar hebben. Osmose is trouwens ook lekker vlot met het updaten van de informatie op de site, want daar is er nog niets over te lezen, prutsers. |
|
Lekker is dat, nog maar eventjes geduld dan. |
|
Jezus christus zeg. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat schiet ook niet op... |
|
Ach die twee weken maakt ook niet zoveel meer uit. |
|
Haha, idd. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |