|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
No shit Sherlock! |
|
Ja hij heeft teveel platen verkocht nu kan hij mischien niet alleen meer drugs en drank kopen maar ook wat te eten DESTROY!!! |
|
hmmm... ik vind de nieuwe vrij agressief, ik hou meer van een afgrijselijk benevelde en depressieve Shining signature |
|
ik heb toch te weinig tijd om af en toe te reageren heb ik het idee....maar ik heb ook een ander leven en ik ben veel te veel met fotografie bezig...doet er niet toe... aan de andere kant ik ben via die cover van Shining van Seigmen, Seigmen gaan luisteren dussssss.... wat is dat een geniale band zeg.... Draai het nog vaker de meeste albums die ik download of koop...wat zit daar een sfeer in... harreeee! but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
|
quote: Dude, stop met die LSD en volg een cursus interpunctie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat is snel, maar leuk nieuws. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:+666. |
|
Nou snel,... als je nagaat dat VI eigelijk al een jaar geleden al 2 maanden in de schappen moest liggen... In ieder geval goed nieuws ja! Zin aan. |
|
|
|
quote: |
|
Dijenkletser joh |
|
Inderdaad. Ik lach de knopen van mijn gulp. |
|
Goed nieuws, dit keer hopelijk geen vertraging van een jaar dan Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
FFF .. cover van megadeth ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Laat maar komen die handel Mooie cover, ook. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het zou me na Ohm echt niet verbazen. Trouwens, lijpe cover idd! En heb ontdekt dat ik een vriendin heb die half Zweeds is, dus misschien gaan wij binnenkort de teksten van Klagopsalmer vertalen. (Als ze al niet online staan tenminste) |
|
quote: +1 Ook op Mothje, ik ga maar niet uit van maart/april |
|
Nice! Hopelijk komt het artwork deze keer op tijd hehe. |
|
iemand al nieuws? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Van hun Facebook. Zal dus nog wel effe duren vrees ik. |
|
Argh! Je had gelijk Silence! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Jup, voorspelbaarheid ten top. |
|
Afzetters zijn het, allemaal! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
http://trashercorpse.free.fr/interview/2010/Motocultor%20Fest%202010/itw/Shining.WAV Nieuw interview met heer Kvarforth. Hij zegt o.a. dat het nieuwe album in november zal verschijnen en dat nummer acht al in de maak is. Ook zijn er plannen om het eerste album opnieuw op te nemen met zes verschillende zangers, zoals Atilla,... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |