|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik doe niet aan Soulseek. Heeft u niet toevallig een FTP server? Ik vraag me af waarom hij nog niet uit is, terwijl hij wel al een hele tijd te downloaden is. |
|
quote: Nee helaas, maar als je hem erg graag wilt hebben, valt er wel wat te regelen, maar dan moet je even mailen (zie profiel). Op je knie en pijp voor genade! |
|
wat een moeite ook om soulseek even te installeren... pffffff trouwens gaaf album IV , grappig intro Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat is opzich geen probleem, maar Soulseek werkt op de een of andere manier niet lekker met mijn router. Er zal inmiddels wel een nieuwe versie zijn, dus ik zal het nog eens proberen. |
|
Bwahaaaa, dat intro is echt lachen, 1 keer, want het is NATUURLIJK geen apart nummer dus kan je het niet skippen. Maar ik kon me er verder helemaal in vinden, met dat gepraat over die KANSLOZE KUT METALHEADS. Hehe. Uitstekend! En het nummer daarna klonk errrrg vet en daar gaat het natuurlijk om. Deze gaat op het to buy-lijstje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
he das apart Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kan melden dat het album extreem vet is. Bovendien zit er op het eind een geweldige American Psycho-quote in. Dat maakt het alleen maar vetter, Patrick Bateman is immers mijn grote voorbeeld. Dank je heerschap spectre voor het omhoog schoppen van dit topic, 'Eerie Cold' gaat erin als koek . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-02-2005 23:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Soulseek.... bah! DC++ is da Shit! |
|
quote: mooi, welke hub zit je? |
|
quote: o.a. op: BlackMass http://blackmass.evilshell.org Nuclear Holocaust holocaust.no-ip.info Hedonic Abyss hedonicabyss.no-ip.com BlackFolkPaganViking Metal www.bm.dyn.ee:21 Legion of Black Metal LegionBM.no-ip.info68 |
|
quote: Hehe, ik ben nu American Psycho aan het lezen en ik weet meteen waar je de mosterd haalt! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar deze schijf. Tot wanneer moet ik nog wachten? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Gaat het eigenlijk niet over types als jij dan? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
blabla intro. die solo die erna komt is wel gaaf zeg. |
|
M. is zowiezo raar, ineens aan de ShininG, zeg eens... luister de andere albums ook maar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik weet niet, ik draag geen zwart . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ? |
|
Gaaf album. Beste na Within Deep Dark Chambers. Aantal mooie solo's, de zang is beter dan op de voorgaande albums. Er zit net wat meer variatie in. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-02-2005 14:51] |
|
Schop. Ik heb gisteren de digipack gekocht en het viel me op dat het intro hier niet op staat. |
|
hehe, misschien is alleen de versie die iedereen download (dus de versie die als eerste als promo bij de reviewers komt, want die pleuren alles online) voorzien van het preekje... alleen downloaders krijgen dus de preek, en dan boor je direct de goede doelgroep aan, hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah vet, wist nog niet dat ie nu eindelijk gereleased was, meteen besteld! en ben blij dat 't intro niet op de CD zelf staat dan, dat heb je na 5x luisteren ook wel gehoord... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik wist het ook niet. Maar zag hem staan bij het kraampje in de Goudvishal |
|
Ik ben zelf niet bekend met Shing (shame on me ), maar voor diegenen die Shining wel waarderen zou ik Bergraven (Zweden) maar eens proberen. Het schijnt er veel op te lijken (volgens zeggen). Bergraven heeft zojuist z'n debuut album uitgebracht via Unexploded records en de cd heet "Fördärv" en is zeer zeker de moeite waard voor de black liefhebbers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ga het eens beluisteren. Maar dan moet jij toch echt The Eerie Cold Proberen! Deal? |
|
OK, deal hehe. Was al langer van plan om Shining uit te checken maar was er helaas nog niet van gekomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |