|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bergraven link: www.unexplodedrecords.cjb.net voor mp3's Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is The Eerie Cold vet zeg! Beste Shining album tot nu toe. |
|
Godverdomme! Heeft iedereen stront in z'n oren? |
|
Dat niet. Maar ik heb de plaat nog niet gekocht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier ligt een taak |
|
Kopen, kopen, kopen. |
|
jeah, echte woeste plaat dit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan zal The Eerie Cold je zeker bevallen. |
|
Die laatste is echt een toffe plaat ja. Ik moet hem nog kopen maar ik weet niet zo goed waar.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
displeased heeft em wel, en zeker een goede plaat ja..alleen vind ik III net iets beter Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oud nieuws, maar ik heb het nog niet in dit topic zien staan: quote: Een gast van Spiritual Beggars, vreemd. Maar ik vind het verder wel goed nieuws, "The Eerie Cold" is namelijk te gek. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-03-2005 16:08] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaaf dat Shining toch verder gaat. The Eerie Cold smaakt naar meer. |
|
quote: Haha, inderdaad ja. Dat album duurt echt veel te kort. Echt elk nummer heeft zo'n goede spanningsboog en is zo 'puntig' dat je echt het gevoel krijgt dat het in twee minuten voorbijvliegt. En dan die massieve distortion die ze over die gitaren hebben, en dat drumwerk, en die zanger die als een vergeten nachtmerrie uit je kindertijd de muziek uit elkaar scheurt.... echt geweldig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat heeft dat kind eigenlijk in de handjes op het hoesje? Volgens een niet nader aangeduid permanent geband forumlid die hier toevallig op visite was is het een bom, volgens mijzelf zo'n doodgeknuffeld teddybeertje, als laatste (futiele) troost. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-03-2005 22:41] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik heb geen flauw idee, vind 't ook maar 'vreemd' artwork, die mini-poster is wel gaaf maar ja.. kan er ook weinig uit opmaken, het deed me eerlijk gezegd zelfs een beetje aan een hoes van korn denken , maar goed nieuws dat die mafkees weer verder gaat met muziek.. met zn dwangmedicatievoeding ge-ijl .. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Weet iemand toevallig waar ik een sampletje kan vinden? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wow zeg. Dit is inderdaad het beste werk van Shining! (Hoewel ik moet zeggen dat ik de eerste niet ken). Geweldige black metal schijf met veel meer afwisseling dan het eerdere werk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind hem inderdaad erg gaaf. Het klinkt niet alleen depressief, alsof de schrijver van de muziek een hele slechte week heeft gehad. Maar het klinkt alsof de schrijver zo ziek is van het leven en alles daar omheen dat hij alles het liefst uitkotst. Heerlijk gore, uitzichtloze black metal. Maarrrr, toch vind ik de vorige net iets beter. Die was gewoon iets rauwer en harder dan deze. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Claws of Perdition A suicidal haze, unreal like a torturous dream Old stinging mental wounds, still raw and fucking bleeding Drowning in the womb of misery, the mother of depression The slaughter of all hope, the grim death of compassion Sell your soul to evil; sell your soul to death ... Suicide, suicide, suicide, suicide, suicide, suicide, suicide... A dead empty stare into the ruins of my world A world I have already left, so many years ago signature |
|
Geniale band dit. Heb ze live mogen aanschouwen in Leeuwarden en wat een concert was dat. Heb bijna anderhalf uur lang staan te genieten van deze zieke black metal. En die John Doe, wat een geweldige gitarist. Voor mensen die dit gemist hebben, in april staan ze weer in Leeuwarden. She Said Destroy in Black New York |
|
john doe & cascado zijn alleen vervangen door nieuwe gitaristen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Godverdomme ALWEER!!!Perfect gewoon Shining is heer en meester op dit momment,aangaande live optredens,voor mij dan he,er zijn genoeg mensen die Shining totaal niet snappen,maar wel hun mening geven. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Shining people gather for grasping your darkness signature |
|
Ben erg benieuwd. De show in de Baroeg was zeker tof, maar zou ze ook wel eens een nummer willen horen spelen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |