|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik door Divided Multitude. Heb ze gezien op Progpower. Ik kende de hele band niet, maar ze schopten ontzettende kont! |
|
al weer ff terug maar suncaged en triple7 vond/vind ik zwaar ok |
|
quote: |
|
Nehëmah, op aanraden van Dwaallicht. |
|
magog & metsatoll met hun fantastische nieuwe video hehe |
|
killswitch engage... erg vet |
|
quote: Die band heb ik veel over gelezen ja,Kan je aub even de link plaatsen! |
|
Tis weer heel wat anders als wat er al genoemd is: Living Sacrifice |
|
't is al weer een aardig tijdje geleden, maar niets heeft hun nog overtroffen. Ik heb het over Diabolicum. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: "DE" link Euh...interview, homepage, label?? Tracks d/l? --> Raj. |
|
quote: Op vampire-magazine.com staat een review met nog wat randinformatie |
|
quote: Hey Mike, ken je toevallig MYSTICUM al? |
|
|
|
Volkurah!! De demo (tijdje terug op cd-r gereleased, wordt op cd geperst door regimental rex d8 ik) is werkelijk geniaal!! Is alweer een tijdje terug maar Ichneutic is ook een band die mijn aandacht specifiek heeft getrokken. Goed te vergelijken met vroege Burzum. Black abyss records. En Woods of infinity. Kreeg een dub van hun promo binnen en stond werkelijk perplex. Geniaal maar zooooo apart. |
|
quote: Nope. Ik zal ze d'r 'es afhalen en beluisteren. |
|
HEUY!!!! Laatste tijd, vetste ontdekking: VERONA BEACH, TRIPLE 7 EN CHAOS CONTROL!!! en natuurlijk: TJOKKEFOLL!!!! jammer dat ze altijd de nummers vergeten wat ze geschreven hebben door het vele eulgebruik tijdens de repetities in Irish Pub: Mitchells |
|
quote: die mp3 klinkt zeker wreed heb jij de cd toevallig? My madness, my sadness |
|
quote: Ik heb er ook nog een demo/rehearsal van in mn distro, mensen die interesse hebben, mailen me! |
|
en verona beach ja... geniale band |
|
antaeus - de principii evangelikum lekker!!! Oud Vuil. |
|
armagedda, ik ging dan wel voor die band naar marching towards christian extermination maar ik kende t eigenlijk niet. wat gvd gaaf ik luister de cd zeker om de dag. |
|
quote: vet mijn coolste band ontdekking is toch wel Between The Buried And Me metalll!!! |
|
quote: Ken je ze? |
|
quote:Mag ik daar de naam van A.C.T. dan nog aan toevoegen? |
|
quote: Helaas, nog niet in m'n bezit nee... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |