IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er is een nieuw nieuwstopic! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 20:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Oh, je mag tokkies ook al geen tokkeis meer noemen? :')

En ach, jij geeft me toch het voordeel van de twijfel.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-08-2015 20:59 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 7 augustus 2015 20:55 schreef Natural Disaster het volgende:
Oh, je mag tokkies ook al geen tokkeis meer noemen? :')

En ach, jij geeft me toch het voordeel van de twijfel.



Natuurlijk wel. Het merendeel van de sociale onderlaag is ook achterlijk; je hebt er zelf alleen veel van weg. Verder geen idee over welke twijfel je het hebt trouwens.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 21:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je begint meteen als tegenreactie verzachtende oorzaken voor het voorval op te sommen dus die heb je er ongetwijfeld dan ook voor mijn reactie, selectieve Tourette ofzo, geen idee verder.

Die hondenmoordenaar is toch geen familie van je?

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-08-2015 21:03]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-08-2015 21:05 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wat heeft dat met Tourette te maken?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 21:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Een van de mogelijke kenmerken van Tourette:
uiten van scheld- en schuttingwoorden, vloeken




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 21:32 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 7 augustus 2015 14:40 schreef Ralph het volgende:
Volgens mij neem je me nu iets té serieus.


Men gaat zich weer drukker maken om de (verbale) reacties dan om de actie die de (verbale) reacties teweegbrengt.

Tenzij jij nu met een bazooka tussen de struiken aan de overkant van de straat bij die ouders ligt natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-08-2015 21:45]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-08-2015 21:46 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 7 augustus 2015 21:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Je begint meteen als tegenreactie verzachtende oorzaken voor het voorval op te sommen dus die heb je er ongetwijfeld dan ook voor mijn reactie, selectieve Tourette ofzo, geen idee verder.

Die hondenmoordenaar is toch geen familie van je?

Gast, waar heb je het überhaupt over? Man man man, anders bevestig je even mijn post op alle fronten :')

Volgens mij mogen kunnen we de term "Natural Disaster" behoorlijk letterlijk nemen in dit geval.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 21:50 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je weet zelf al niet meer wat je allemaal aan Ralph probeerde uit te leggen wat dat jong allemaal kan mankeren als ik het zo maar zal noemen of wat de mogelijke oorzaken van zijn gedrag kunnen zijn?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-08-2015 21:53 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 7 augustus 2015 21:50 schreef Natural Disaster het volgende:
Je weet zelf al niet meer wat je allemaal aan Ralph probeerde uit te leggen wat dat jong allemaal kan mankeren als ik het zo maar zal noemen of wat de mogelijke oorzaken van zijn gedrag kunnen zijn?


Wat een geweldig mooi voorbeeld van een infantiele zin trouwens, waarvoor hulde. Verder beschik ik inderdaad over de mentale capaciteit om niet van onderbuikgevoelens en Schultenbräu-geïnduceerde meningen af te gaan omtrent een dergelijk tragische gebeurtenis.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 22:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Goed voor je kerel.

Wel jammer dat je voor de daden van zo'n jong dus verzachtende omstandigheden kunt aanwenden, want zo noem ik het en dat je dat niet kunt voor die wat jij noemt onderbuikgevoelens en daar moord en brand over schreeuwt. Laten we vooral niet selectief gaan doen.

Maar van mij mogen ze dat jong ook in een inrichting stoppen en de ouders, ja beide, de straf geven die bij het verzuipen van een levend wezen, in dit geval een hond, hoort. After all zijn zij verantwoordelijk voor de daden van hun minderjarige kind.

Al wat blijer nu?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-08-2015 22:03 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Handen af van Schultenbräu, godverredomme!






VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 22:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Oh ja, dat drink jij als enige ZM-er.


Edit:
Da's eigenlijk helemaal niet om te lachen in combinatie met wat Mythics er over zegt.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-08-2015 22:07]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-08-2015 22:07 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Bierbarbaren hier.

En nu ga ik even een stoeptegel door een autoruit gooien en heel hard kut naar een politieagent roepen.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 22:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het buurmeisje heeft geen hondje?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-08-2015 22:13 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Oja, het ging over een hondje.

Da was godverdomme een lieve hond, jonguh!

Nee, geintje, ik ben helemaal niet zo, ik zie er alleen wel een beetje zo uit, vrees ik. En wel Schultie drinken, dus ja. Maar nee.




VIESPEUK!!!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-08-2015 22:25 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 7 augustus 2015 22:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Goed voor je kerel.

Wel jammer dat je voor de daden van zo'n jong dus verzachtende omstandigheden kunt aanwenden, want zo noem ik het en dat je dat niet kunt voor die wat jij noemt onderbuikgevoelens en daar moord en brand over schreeuwt. Laten we vooral niet selectief gaan doen.

Maar van mij mogen ze dat jong ook in een inrichting stoppen en de ouders, ja beide, de straf geven die bij het verzuipen van een levend wezen, in dit geval een hond, hoort. After all zijn zij verantwoordelijk voor de daden van hun minderjarige kind.

Al wat blijer nu?




Inderdaad vervelend dat iemand naar de achtergrond van een situatie kijkt. Immers, evenzo gelijk dat ik een man vermoord die onschuldig is, of een individu welke een terroristische aanslag wilde plegen. Stel je voor dat we naar de achtergrond kijken en een verschil aanmerken :')

Verder noemt ik het inderdaad onderbuikgevoelens als het gaat om ongeïnformeerde meningen, en dat heeft letterlijk niks te maken met hetgeen ik stelde, of jijzelf aan het begin van je eigen zin. Verder bevestigd de opmerking "dat jong ook in een inrichting stoppen en de ouders, ja beide, de straf geven die bij het verzuipen van een levend wezen" inderdaad dat je vanuit onderbuikgevoelens reageert, maar dat zal toch niet doordringen. Verder, je zegt dat de ouders verantwoordelijk zijn voor de daden van hun kind, dus plotsklaps ben je het wel eens met mijn punt betreffende (gedeeltelijke) sociale inductie?

Verder, alsof ik emoties heb omtrent een ZM discussie. Proost in ieder geval, Żywiec hier.




I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 22:35 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Alle reacties, ja dat durf ik te stellen, waren anders geweest als die ouders hun zoontje een pak rammel hadden gegeven en/of op zijn minst compassie met dat meisje hadden getoond en om het leed wat te verzachten een nieuw hondje hadden/zouden geven. Maar daar hoor je niks over, althans niet toen oa mijn reactie op dat artikel kwam, en dan slaan bij mij de stoppen door ja. Onderbuik of niet hein.

Al blijft het wel bij enkel gedachten hoor. Ik vind het de moeite niet waard om zelf de hand aan zulke figuren te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-08-2015 22:38]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-08-2015 23:09 by caron Profiel van caron

Walibi België ligt dan ook in Broeksele, beste ooit.

Heet nu wel gewoon Six Flags.



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-08-2015 23:10 by caron Profiel van caron

quote:
Op 7 augustus 2015 23:09 schreef caron het volgende:
Walibi België ligt dan ook in Broeksele, beste ooit.

Heet nu wel gewoon Six Flags.




Heb ik dat verhaal trouwens al verteld van toen ik bijna was verdronken in Aqualibi?


En nu gaan we vegen


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-08-2015 23:11 by WMP Profiel van WMP

ND gaat weer als vanouds full retard en heeft dat wederom niet eens door. Fantastisch.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 23:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tjah, anders heb jij nooit je lolletje natuurlijk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-08-2015 23:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 7 augustus 2015 23:09 schreef caron het volgende:
Walibi België ligt dan ook in Broeksele, beste ooit.

Heet nu wel gewoon Six Flags.




Jij leeft nog pre-2005?

"Na een aantal naamswijzigingen, waaronder Six Flags Belgium, heet het park sinds 2005 weer Walibi en is de oranje kangoeroe terug."

https://nl.wikipedia.org/wiki/Walibi_Belgium


In Wavre, niet Broeksele.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-08-2015 23:54]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-08-2015 0:04 by caron Profiel van caron

Laatste keer da'k er geweest was, was in 2002 ieveranst.
Voor de rest volg ik het niet op de voet, ben geen notoir pretparkmaniak.

Waver ligt in de periferie van Broeksele, is Broeksele hein.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-08-2015 0:06 by caron Profiel van caron

quote:
Op 7 augustus 2015 23:52 schreef Natural Disaster het volgende:
Wavre


Het is Waver. Voor Hollanders.

Jij gaat toch ook nie Braine L-Alleud zeggen als je gewoon Eigenbrakel kan zeggen. Het is daar fijn.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-08-2015 0:06 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Was gewoon allemaal in het nieuws en enzo, daarom wist ik het ook.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen