|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Absoluut geen aanrader dit bier. Hele nare metalige smaak. ... hoe de hazen lopen ... |
|
De naam verraadt al niet veel goeds natuurlijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En ik had hem nog wel vanwege de naam uitgekozen.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat verbaast mij niks. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Erg hipsterverantwoord natuurlijk al die stout biertjes tegenwoordig. Maar niet aan mij besteed. Bier hoort niet zwart te zijn en ik vind het gewoon niet lekker. ... hoe de hazen lopen ... |
|
ben ook niet echt van IPA's etc, maar deze is echt goed met een waanzinnig lekker afdronk. |
|
Ik houd van bittere blonde biertjes, donker vind ik al gauw te heftig. |
|
Het donkerste bier dat ik lekker vind is onderstaande. Ik ben meer van de Dubbels en Tripels. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou... 'Craft' biertjes in het algemeen zijn hipsterverantwoord, niet alleen stouts/porters. Al valt dat in Nederland reuze mee, overigens; in het Westen van de VS is/was dat vrijwel exclusief het domein van hipsters en dat is het hier nu ook weer niet. quote: De definitie van bier sluit 'zwart' niet uit, hoor. quote: Prima. quote: Die Spanning & Sensatie is geen IPA, dus ik snap de relevantie van het eerste zinsdeel niet helemaal Met cacao, chilipeper en zeezout lees ik. Proef je dat er ook daadwerkelijk in? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat is een goeie ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Pffheww.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: En deze 2 zijn ook al jaren een favoriet bij mij. Iets zwaardere biertjes die toch fris zijn, daar hou ik van. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Die zijn ook niet te versmaden nee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Goed drinken ook uit zo'n Kwak glas. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Laatst van hen de Mortlach en Bowmore Barrel Aged Imperial Stouts gehad. Woah. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Vind het altijd wel wat hebbben ja. Zit ook een leuk verhaal achter: In de tijd van Napoleon was brouwer Pauwel Kwak uitbater van koetsiersherberg De Hoorn in Dendermonde. Omdat de koetsiers hun koets niet in de steek mochten laten, liet Kwak een speciaal glas maken met een bolle onderkant, dat in een houten houder hangt. Die houder werd bevestigd aan de koets. Door de vergrote bolle onderkant kon het glas ook niet omvallen tijdens de rit, het glas bleef namelijk altijd rechtop hangen. De koetsiers konden op die manier hun glas veilig bij de hand houden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik wist niet dat dit de faaltopic is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Mag je weer niet op je vriendin? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Marcel H. sprak ooit, na een dag bierdrinken met o.a. ondergetekende op Borefts, ware woorden in deze topic. Ik ga zo maar weer eens echt bier drinken ipv die Belgische equivalenten van de McDonalds. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Weer geen treintje in de kleedkamer na het rugbyen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Och gut, heb ik weer op onontwikkelde tenen getrapt? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Och gut, mogen we hier alleen maar over het obscuurste gerstenat praten, pedant trolletje? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wij eerder op jouw overontwikkelde tenen volgens mij. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |