IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Omdat Natural Disaster weer in een even geen bier meer fase zit. [Pils, bier, speciaalbier] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-03-2015 19:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Hey Sgeiterdt heb een paar maanden geleden dit bier gedronken. Niet te verkrijgen in winkels en wordt niet geschonken in de horeca. Kreeg ik zomaar in de kroeg na sluitingstijd. Stoer he.



... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2015 19:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Vanmiddag deze gekocht:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2015 19:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 18:38 schreef intothevoid het volgende:
Laatst van hen de Mortlach en Bowmore Barrel Aged Imperial Stouts gehad. Woah.

Klinkt goed Leuk, zulke gelagerde biertjes. edit: met voor andere drank gebruikte vaten dus Die imperial stout die ik van Het Uiltje heb liggen is de standaard versie, dus heeft op gewoon eikenhout gelegen.

In de VS een bourbon barrel-aged cider gehad, hoewel interessant en best aardig, was dat toch niet echt een geweldige smaakcombinatie. In de ondertonen een vervelende clash tussen het zuur en een vanille-achtige zoetheid. Oh, en een oatmeal stout, zelfde soort vat. Die was wel echt geslaagd!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-03-2015 20:03]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2015 19:16 schreef faalhaas het volgende:
Och gut, mogen we hier alleen maar over het obscuurste gerstenat praten, pedant trolletje?
Echte mannen brouwen hun eigen gerstenat, maar dat is een ander punt.
Wederom ontgaat het punt je. Dat jij voor gemakkelijke Belgjes gaat, is jouw eigen probleem. Echter, jij gaat vol pedant terwijl aan je posts te bermerken valt dat je geen benul hebt waar je het over hebt. Daarom: faaltopic.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2015 19:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

In de VS een bourbon barrel-aged cider gehad, hoewel interessant en best aardig, was dat toch niet echt een geweldige smaakcombinatie.
Schijnt in UK toch eigenlijk dé manier van cider rijpen te zijn. Paar erg fijne van gedronken afgelopen zomer.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-03-2015 20:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 20:07 schreef Kvelgeest het volgende:
Echte mannen brouwen hun eigen gerstenat, maar dat is een ander punt.
Wederom ontgaat het punt je. Dat jij voor gemakkelijke Belgjes gaat, is jouw eigen probleem. Echter, jij gaat vol pedant terwijl aan je posts te bermerken valt dat je geen benul hebt waar je het over hebt. Daarom: faaltopic.


Ik ga vol pedant? Kun je me aantonen waar? Ik heb slechts aangegeven wat ik lekker vind.


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:15 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2015 17:46 schreef faalhaas het volgende:
Erg hipsterverantwoord natuurlijk al die stout biertjes tegenwoordig. [...]. Bier hoort niet zwart te zijn [...].
Volle skespeop knul. Ondertussen nip ik van mijn gitzwarte koffiechilizoethoutporter.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-03-2015 20:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Good for you!


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2015 20:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 20:07 schreef Kvelgeest het volgende:
Echte mannen brouwen hun eigen gerstenat, maar dat is een ander punt.
Wederom ontgaat het punt je. Dat jij voor gemakkelijke Belgjes gaat, is jouw eigen probleem. Echter, jij gaat vol pedant terwijl aan je posts te bermerken valt dat je geen benul hebt waar je het over hebt. Daarom: faaltopic.


Echte mannen drinken gewoon hun biertje en als ze hem lekker vinden drinken ze er vaker één. Bevalt de smaak niet knikker de de rest door de plee.

Je druk maken om allemaal verschillende smaakjes en geurtjes die je er in meent te herkennen en die tot in detail kunnen benoemen vind ik persoonlijk geneuzel. Leuk voor juppige studenten die indruk willen maken op hun soortgenoten.

Waar een biertje vandaan komt kam me eerlijk ook aan mijn reet roesten. Elk land heeft zijn betere en mindere biertjes.

Nuw drinking:

De Bosuil van Het Uiltje. <-- Koffie emoticon, ja. Omdat die kleur er beter bij past.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2015 20:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En ik zal vast wel weer niet goed lezen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2015 20:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En mijn zinnen kloppen vast ook weer niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:23 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Mocht die post een inhoudelijke reactie op mij zijn, ja, dan vrees ik dat je het weer eens niet goed leest. Ik zie immers geen enkel aanknopingspunt om het als (inhoudelijke) reactie te kunnen interpreteren. Daarnaast ben ik het verder voor de grap eens behoorlijk met je eens.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-03-2015 20:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 14 maart 2015 18:38 schreef intothevoid het volgende:
Laatst van hen de Mortlach en Bowmore Barrel Aged Imperial Stouts gehad. Woah.


Die Barrel Aged-bieren van Het Uiltje zijn érg tof, inderdaad. Sowieso wel fan van die brouwerij: de Mind Your Step haal ik regelmatig in huis, en de Pepperspray Porter is ook fantastisch. Ik wil eigenlijk best graag naar dat café van ze in Haarlem.

'Mijn' AH heeft sinds deze week wat moeilijker bieren in huis: o.a. bieren van De Molen, Jopen, Maximus en Flying Dog. Een hele vooruitgang: de standaard trappistjes / abdijbieren uit het assortiment kunnen me niet bijster vaak meer bekoren.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2015 20:34 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik wil eigenlijk best graag naar dat café van ze in Haarlem.


+1


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:38 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



Toch ook wel da shit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2015 20:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 20:08 schreef Kvelgeest het volgende:
Schijnt in UK toch eigenlijk dé manier van cider rijpen te zijn. Paar erg fijne van gedronken afgelopen zomer.

Met bourbon-vaten, ja? Dan zal die Amerikaan het wel verkeerd hebben gedaan.
quote:
Op 14 maart 2015 20:37 schreef Kvelgeest het volgende:
+1

Duidelijke zaak, ja
quote:
Op 14 maart 2015 20:34 schreef Sonic Titan het volgende:
'Mijn' AH heeft sinds deze week wat moeilijker bieren in huis: o.a. bieren van De Molen, Jopen, Maximus en Flying Dog. Een hele vooruitgang: de standaard trappistjes / abdijbieren uit het assortiment kunnen me niet bijster vaak meer bekoren.

Beter! Hier alleen (nog steeds) de Brewdog Punk, Jopen Ongelovige Thomas en de toch wel minder geslaagde Anchor IPA.

Mag ook wel wat meer bij!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-03-2015 20:49]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-03-2015 20:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 maart 2015 20:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Met bourbon-vaten, ja? Dan zal die Amerikaan het wel verkeerd hebben gedaan.
Ow, wacht, ik las gewoon eik in bourbon. Krijg je als je pedant en tegelijk een serie kijkt. :v

quote:
Duidelijke zaak, ja
KP-uitje!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2015 20:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 20:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Ow, wacht, ik las gewoon eik in bourbon. Krijg je als je pedant en tegelijk een serie kijkt. :v

:v
quote:
KP-uitje!


quote:
Op 14 maart 2015 20:21 schreef XXL het volgende:
Nuw drinking:

De Bosuil van Het Uiltje. <-- Koffie emoticon, ja. Omdat die kleur er beter bij past.

Die is lekker, ja! Hou sowieso wel van black/cascadian (en/of Rye) IPA's

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-03-2015 20:54]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-03-2015 22:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 18:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die Spanning & Sensatie is geen IPA, dus ik snap de relevantie van het eerste zinsdeel niet helemaal Met cacao, chilipeper en zeezout lees ik. Proef je dat er ook daadwerkelijk in?


is geen IPA nee, doelde meer op de 'hipster' opmerking.

Cacao, chili en zout proef je zeker, lichte 'koffie' smaak. Was blij verrast.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-03-2015 22:37 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 maart 2015 19:31 schreef faalhaas het volgende:
Hey Sgeiterdt heb een paar maanden geleden dit bier gedronken. Niet te verkrijgen in winkels en wordt niet geschonken in de horeca. Kreeg ik zomaar in de kroeg na sluitingstijd. Stoer he.




Onzin, dit zwaar overschatte bier is in heel wat bierwinkels te verkrijgen en ook in heel wat biercafees.

Deze topic weer eens lezend wordt het weer duidelijk wat voor soort sneuheid troef het over het algemeen weer is op zm wat betreft bier. Kwellie kan dat beamen


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-03-2015 22:39 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Voor menigeen hier wordt het inderdaad niet veel spannender dan een La Chouffe of een La Trappe Dubbel. En zo zit dat. En in het gehéééééél niet anders. ಠ_ಠ


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2015 23:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Vergis je niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-03-2015 23:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Neem ik nog een Schultenbräu. Al dat kinky gedoe, het doet pijn aan mijn smaakpapillen.

Proost!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2015 4:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 22:39 schreef Sonic Titan het volgende:
Voor menigeen hier wordt het inderdaad niet veel spannender dan een La Chouffe of een La Trappe Dubbel. En zo zit dat. En in het gehéééééél niet anders. ಠ_ಠ


Owja. Nu je het zegt.

Vanmiddag deze ook nog gekocht:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-03-2015 8:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2015 22:39 schreef Sonic Titan het volgende:
Voor menigeen hier wordt het inderdaad niet veel spannender dan een La Chouffe of een La Trappe Dubbel. En zo zit dat. En in het gehéééééél niet anders. ಠ_ಠ

Welgemeende excuses.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen