|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe zit het nou met de treinen etc? Ik wit nog niet hoe ik ooit thuis geraak... Ik, Wil Schuurman |
|
Nog ff en dan |
|
TJOKKEFOLL!!!!!! No meat is sweater |
|
quote: vergeten te typen dus TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Vanavond |
|
vanavond! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Jeeeej! ben te herkennen aan Marduk tour shirt van Zondag en een bril! vanavond (<-- alhoewel, heb nog last van me nek van Zondag) |
|
Vanavond Hertog Jan. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik neem de trein van 18:03 vanuit Utrecht |
|
Kom vanuit m'n werk met den automobiel. Ben erw aarschijnlijk rond 5 uur (eerst ergens wat te eten zoeken). Ben te herkennen aan mijn lengte, bril, Iscariot shirt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ga je via Utrecht? De laatste trein die richting op, gaat om 23:38. Normaal zou dat 0:11 Zijn, trouwens. Maar vanwege kerstnacht gaat die trein dus niet [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-12-2002 12:22] |
|
Ah, dan neem ik die trein terug, je weet wel zeker dat die teruggaat ? Ik, Wil Schuurman |
|
Volgens de planner op ns.nl gaat die dus wel. Maar het is geen garantie, met de NS weet je het nooit. Ik ga er maar vanuit dat die trein gaat |
|
Hmm... dat hoop ik dan maar ja.. Kut vervoer, heen ga ik trouwens om met de trein van 17:20 uit utrecht... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik hoop dat onze bus nog wel rijd.Ach anders pakken we toch gewoon de auto Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga over een uurtje al de trein pakken, hehehe. Huuj junt veer flink zoefen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:dan al ben je bang dat je niet als eerste naar binnen kan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb geen bevestiging van mijn reservering gehad, dus ik wil ruim op tijd zijn. De tijd die ik moet wachten krijg ik wel om, ik heb een aardige voorraad pils bij me. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:oei dat is klote dat je geen bevestiging hebt gehad.. kan je ze niet opbellen dan of de reservering is doorgekomen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ga ik eens even doen, ja. [edit] Wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen. Ik stond gewoon netjes op de reserveringslijst! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 24-12-2002 13:12] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik denk niet dat het zo storm zal lopen dat het opeens uitverkocht is. Althans dat hoop ik niet Bladel was ook bijna uitverkocht |
|
quote: //edit Zie je wel? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-12-2002 13:17] |
|
quote:hey te gek!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: eeuhm eigenlijk .... al je naar het buitenland heb je meer dan 10 cijfers nodig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |