|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben er gvd niet geweest heb keelontsteking, kan geen eens biertjes drinken En roken lukt ook bijna niet meer. |
|
het heerschte idd, wat mij betreft vooral Fluisterwoud en Anael, grootste deel van DNS gemist omdat er nog gegeten moest worden en Morrigan viel me tegen. Heb ook nog lang ge-after-party'd bij m'n broer, ging om een uur of vijf slapen geloof ik... heb iig nog een Fluisterwoud shirtje kunnen bemachtigen, stoer Was idd wel heel druk, altijd lastig als je zo klein bent... wel leuk om veel ZM'ers te zien! Dwaal nog bedankt voor je biertje |
|
ik heb weinig zmers gespot.. enkel de mensen die ik al eens de hand had geschud.. maarja.. ik had ook niet veel tijd om te ouwehoeren,... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:druk druk druk... |
|
yeps even de belangrijke vent uithangen en zorgen dat hiet niet NOG langer is uitgelopen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: jaaah kej nej dan weet ik het nu zeker, zal je de volgende keer wel ff aanspreken ofzo hehe Je moeder. |
|
quote: staan paar in een van die oude foto topics zoek maar als je wil. |
|
hahahaha sorry sas maarruh.... |
|
Als dat geen blond is, ben ik een neger... |
|
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggghhhgggggggrrrrrrrrrrrrrhghgggggggghhgggghhhhhrrrrrrrrrrr. kutwijf. |
|
quote: ben jij dat kleine meisje!!! aaah, ik weet wie jij bent! |
|
jhahahaahahahah soooooooorrrryyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zal vanavond voor je koken!! |
|
en nee soepie is niet blond, op ze minst donkerrrrr blond |
|
haha, idd. amnders is demo ook zo blond als ik weet niet wat. |
|
quote:ahhaha jah ik ben ook zooooooo blont... whyahahaahahahha wou net zeggen |
|
quote:arme jij!! gorgelen met jonge jenever of stro rum, werkt altijd. 'k heb je wel gemist hoor! Het zelfde virus heeft mij waarschijnlijk nu ook te pakken. Ik heb trouwens helemaal niets mee gekregen van dat kapot gooien van dat beeld. Ik zag wel chaos op het podium liggen maar ik dacht dat het aanmaak blokjes waren ofzo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
goh, alsof iedereen ziek is |
|
quote: We gaan zo de verkoudheid wegbranden met hete curry! |
|
quote:hey dwaal jij bent ook een mooie. Ben ik met jou naar voren gegaan om te bangen. ben je ineens spoorloos verdwenen zonder iets te zeggen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: und wie ben jij? |
|
quote: Ja, ik was behoorlijk teut, heb van bijna niemand officieel afscheid genomen geloof ik. Dat bedekken we wel een keer met de mantel der alcohol . |
|
quote: Ben dat jongetje met dat brilletje die meestal bij Goudvishal is en met haren tot oren, ben nog maar 15, dus ben ook nog niet groot |
|
quote: Ah was jij dat, ik had je wel een paar keer gespot maar ik wist het niet zeker, volgende keer ff langskomen hoor! |
|
quote: Wie was jij dan? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |