|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
waar blijven de foto's !! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga mijn foto's morgen laten ontwikkelen, dus ze staan waarschijnlijk morgenavond erop. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ruige foto Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
steekt ie nou zijn tong uit of zo? |
|
Als het goed is waren we er rond 2:20 ofzo... Ben je wel de goeie kant op gefietst, Iscariot? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2002 12:18] |
|
quote:Op een van de kastjes in de keuken stond Maarten en Evil enzo, dus dat leek me wel de goeie...(tenzij de hele IBB een broedplaats is van eville maartens ) |
|
quote: Sorry beetje laat maar als nog sssssssssssssssssssssterf!!!!!!!!!!!! . Helaas stond mijn portemonnee het niet toe dat ik kwam. Wel goed dat jullie wel zijn geweest natuurlijk. |
|
Hehe Volgende keren beter, enne geef een paar biertjes en het is vergeven Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Is al weer even geleden, maar ben geweest en het was erg leuk. Heb een Fluisterwoud shirtje bemachtigd en nog wat andere spullen aangeschaft. Heb wel wat ZM'ers gezien, maar niemand gesproken. Geslaagd begin van de kerst in ieder geval. Op je knie en pijp voor genade! |
|
...en ik wacht nog steeds op de foto's... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb er al wel wat gekregen van mensen (zm'ers???) via de email en msn.. ze zien er wel ruig uit... de video's zijn ook bruut Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:nou laat zien dan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou.. Zien dan! Dit slaat nergens op. |
|
moet ik ze uploaden terwijl ze neit op deze pc staan.. wordt lastig Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Kom op VUIG, jij kon toch alles! Dit slaat nergens op. |
|
ok, jij je zin.. ik kan alles.. deze foto is genomen tijdens wanking the dead 4 (btw: zeer binenkort waking the dead 5 / unie van atregt fest 3) [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 02-01-2003 15:44] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ik zie een mond en een neus aan de rechterkant boven de schouder, maar ik zie ook een neus aan de linkerkant. Oud Vuil. |
|
Hey Karnivoor, wie waren eigenlijk die 2 lui waarmee jij rondliep in de goudvis? (een van hen had een burzum shirt aan) ? Oook zm'ers? |
|
uhmz, die lange met burzumshirt was ares en kleinere met donker haar en baard was impaled succubus, lange met lang zwart haar was nachtvorst kheb jou daar niet gezien eigenlijk Je moeder. |
|
quote: Hij's een man van vele gezichten... Hey Heiden, hoe zit het met jouw foto's? |
|
Hij kan zn fotorolletje niet meer vinden, de alcoholist |
|
Het ligt bij Defensie in de kluis, zeker... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |