|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is dit het lijstje die komen? - Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor |
|
Ik ook ! Ik, Wil Schuurman |
|
wij ook hehe Dinsdag 24 december (concert / blackmetal) Waking The Dead Fest 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Slaughtercult (ger), Dimensional Psychosis, Darkened Nocturn Open 18:30 entrée/voorverkoop € 7.00 met corpsepaint € 6.66 wat klopt hier niet? Je moeder. |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares Je moeder. |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares - Ooypunk Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares - Ooypunk - Dwaallicht - MBMarduk - Heiden - Mörke - Witch (ben ff zo vriendelijk geweest om het lijstje aan te vullen met fundamentele zekerheden ) |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares - Ooypunk - Dwaallicht - MBMarduk - Heiden - Mörke - Witch - Trotz - The Coming Curse |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares - Ooypunk - Dwaallicht - MBMarduk - Heiden - Mörke - Witch - Trotz - The Coming Curse - JuronymouS Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: enne Dwaallicht, vergeet die Forgotten Tomb niet |
|
Ikzelf kom samen met Tinus en Frietbal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kom ook met, eh, Musta. En broer en een paar Rhodiummers. Wordt nog een knus feestje zo zeg |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Claw - Moordlustige Hamster - Visor - karnivoor - impaled succubus - nachtvorst - ares - Ooypunk - Dwaallicht - MBMarduk - Heiden - Mörke - Witch - Trotz - The Coming Curse - JuronymouS - BurZum - Snaggermans Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Na de straat langs de baroeg in de stromende regen en de vriezende kou heb ik toch liever een warm bedje, maar ik ga gewoon naar huis deze keer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Wat klopt er nou niet? vertel het ons! |
|
quote: Dat je op een ubertrue-bm-concert minder hoeft te betalen wanneer je als clown gaat? |
|
Maar ik heb al kaartje gekocht, als ik dan Corpse Paint opdoe, krijg ik dan 34 euro cent terug? of had ik naar Dollhouse met corpse paint op moeten gaan toen ik kaartje kocht? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 23-12-2002 17:29] |
|
Nog 24 uur en dan gaan we op jezus kotsen en op god schijten. Merry christ-crush! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
GVD, ik heb geen bevestiging van m'n reservering gehad, hoop maar dat ik er in kan. Ik vind van wel, ik zorg immers voor een goede bieromzet (DAB über alles ). En nee, ik zal die Forgotten Tomb niet vergeten, nee. |
|
quote: volgens Jim lukt het wel zonder reservering naar binnen te komen.. alleen op tijd komen want niet naar binnen kunen is gay |
|
quote: Ik heb vanmiddag de reserveringslijn gebeld en daar zeiden ze dat er nog genoeg plaats was. Mooi trouwens dat er meer mensen zijn die voor een goede bieromzet zorgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, godver, ik moet ook nog werken morgen, dan omkleden en sjoppen voor een krat bier en ontbijt enzo voor m'n gasten en dan nog helemaal naar Arnhem, godver de kut man.... godver de godver kut, godver. Wat een onzin . Zo . |
|
quote:Je komt wel gewoon binnen hoor, als je er maar voor de laatste band er bent |
|
Ik heb ook geen bevestiging gehad. Ik pak wel al om 2 uur de trein dus om een uur of 5 ben ik er zeker. Ik vraag wel hoe het met jouw reservering zit Dwaallicht, anders koop ik je alvast een kaartje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik bel je wel ff als ik naar de Goudvishal toe aan het lopen ben dan. Oh ja, hehe, ik heersch, ben vandaag toch gaan werken . |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |