|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
We moake gewoon een lijstje ! Ik kom: ------------ Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS Op je knie en pijp voor genade! |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer BurZum |
|
...en hebbenw e ook al gereserveerd? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ik wel, 2 keer zelfs om zeker te zijn, volgende week bel ik nog een paar keer, hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer BurZum Moordlustige Hamster (ga morgen kaartje kopen bij Dollhouse) |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer BurZum Moordlustige Hamster demogorgon [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 13-12-2002 16:30] |
|
En Havoque uiteraard. Ghoulliette, als je ons zo graag spontaan wil pijpen heb je al zeker 3 gelegenheden aan je voorbij laten gaan de afgelopen maand. Oh en Slechtheid, dat plaatje van je, die is uit de heersende film Office Space of niet? -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
wel godgloeiendegodverdomme ik ga echt alle gave optredens missen GBK, Fluisterwoud ggrrrr |
|
quote:ga ik wel ff doen, kmot 6 kaartjes hebbuh geloof ik |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer BurZum Moordlustige Hamster demogorgon lord belial |
|
Snagger impaled succubus nachtvorst karnivoor Heiden Dwaallicht MBMarduk JuronymouS VUIG Soepkoeltoer BurZum Moordlustige Hamster demogorgon lord belial Filthgrinderr |
|
zijn er trouwens ergens slaapplaatsen ofzo? of iets van n cafe dat heel lang open is.. want van arnhem naar breda... dat word toch wel om 9 uur terug ofzo.. :S |
|
quote: Ach joh, je bent toch een meisje dusch... ...oops, eerst Bart af laten voeren! |
|
"zijn er trouwens ergens slaapplaatsen ofzo? of iets van n cafe dat heel lang open is.." met de laatste trein meot het ook nog wel lukken hoor.. het is op tijd afgelopen, zodat iedereen nog emt de laatste trein naar huis kan (rond 12 uur dus...) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
VUIG houde veur mij effe een 'kaartje' achter... Ik, Wil Schuurman |
|
dat mag je zelf doen.. gewoon bellen naar: 0264457683 --> reserveringslijn van de goudvishal.. of gewoon even surfen naar http://www.goudvishal.nl en dan mailen voor een kaartje Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Heb vandaag kaartje gekocht bij Dollhouse, dus ik ben er!!! |
|
quote: Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:dan kan je nie meer met de trein naar apeldoorn hoor |
|
bus wel ff gekeken op www.9292ov.nl: laatste bus naar apeldoorn vertrekt om 00:32 van et station dus moet te halen zijn... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-12-2002 22:25] Je moeder. |
|
quote: En het is een kerstavond, dus ik denk niet dat er erg veel treinen zullen rijden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |