|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
hoezo? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik had het nl. al een keer ergens gelezen, en nu de enige echte VUIG het ook heeft, mwa, dan zal het wel iets gaafs zijn. |
|
. dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-11-2002 18:22] |
|
natuurlijk is Craft gaaf.. ik heb er immers muziek voor gemaakt... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
poser!!! |
|
whahahahaha waarom? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: daarom natuurlijk |
|
Wel zin aan, al hoop ik deze keer dat het kotsen mij bespaard kan blijven. |
|
Heeft het kindje jEZUS je vorig jaar je maagsappen doen borrelen? |
|
quote: Ja, op kerstmorgen.... was de eerste keer in m'n leven dat ik van drank moest kotsen. De tweede keer was een paar weken terug, na Nile . |
|
Ik ben er wel bij dacht ik zo. |
|
Komen er nog meer op Wanking the Dead?! |
|
iedereen meot scrabbelen emt zijn ouders grimnir.... meer bier voor ons dus! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ben aan het onderhandelen met mensen die mee zouden kunnen en/of voor een slaapplaats zorgen |
|
quote: Hop |
|
mooi...... komt de storteklan eindelijk weer eens naar een concertje toe dan? hehehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik kom ook Hoop alleen dat het openbaar vervoer een beetje te doen is. Als er al treinen rijden. Gaan er meer vanuit utrecht met het OV? |
|
Ik en vriend komen zeker, misschien andere ook... |
|
Tuurlijk !! Er is hoegaarden, DAB, hertog jan en Dommelsch! Wat wens je nog meer ? Tevens een bezoek brengen aan de stort en 's avonds maar een pand kraken ofzo ! |
|
quote: Waar bier is... |
|
Tis wel kerst he Maar what the hell, kert zuigt, fluisterwoud roeleert, tuurlijk kom ik! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Heel goed Tom |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Alleen die Duitse bent Anael klink wel erg ... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |