|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Trein van 17:33 uit Utrecht toch? Dude? Ben je niet te vroeg? |
|
ja, dat krijg je te zien |
|
Ja, maar geeft het rooster niet goed aan... Ik zal er niet zijn... helaas Ik, Wil Schuurman |
|
waar heb je nou last van dan?? |
|
Joehoe, jaha, dat weet ik, maar Burzum kwam met een gerucht dat die laatste trein... dus... niet... ging!! Maar dat is niet te vinden op de NS site. Oftewel, dit is geen zuivere koffie. |
|
Ik kom nooit meer terug, en nee ik ga niet op 't station legge.. helaas Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ah oke ehm bel de ns Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:17:33, dan rij ik ook mee. |
|
Hmm... ik ben er nog niet uit... ik zie jullie wel in de goudvishal mits ik kom... Snagger = Sodom petje & agatus tshirt Míts ik kom, zeg ik ! Ik, Wil Schuurman |
|
Cool, Iskariot! Wordt nog druk dan in de trein, hehe. Snagg0r, kom gewoon . Als het echt moet kan je wel op een bank in onze huiskamer neerploffen. |
|
Ik ga ook richting Zug en maar eens kijken als er nog kaartjes zijn in arnhem. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Maar even over de terugreis, rijd de trein van 23:30 (of zoiets) nu wel of niet ? Dan zie ik wel hoe ik verder kom hehe... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Tot 0:11 rijden ze gewoon volgens mij. |
|
quote: Weet ik niet, zie ik wel op Utrecht CS. Kijk, ik heb al drie andere gasten dus het zal wel proppen/improviseren worden. |
|
Hmm... als dat zou kunnen zou ik het wel heel tof vinden ! Ik, Wil Schuurman |
|
Waar mot je dan heen? |
|
Woudrichem, dorpje onder gorinchem... da's dus never nooit niet te bereiken na 11-en Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Als het niet kan ga je maar naast Heiden op de bank [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-12-2002 16:37] |
|
quote:Die kwijl-smillie is wel enigzins misplaatst vind ik [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-12-2002 16:43] |
|
Mensen, plezier vanaamd zou ik zeggen Het wordt koud, dus drink teveel. |
|
Ow jah! als jullie iemand zien die heel vaak neus snuit en niest en zo, dat ben ikke (ben ook te herkennen aan Marduk shirt en bril ) |
|
Weet iemand of het uitverkocht is? Ik heb gereserveerd, maar dan weet ik of ik me moet haasten of niet .. kun je die kaarten tot een half uur na aanvang van de bands (19:00) ophalen of na opening van de zaal? |
|
quote: weet niet, geloof uur na opening..maar je kan beter gewoon 18.30 ongeveer daar zijn! beste lijk mij, en of het uitverkocht is: geloof het niet |
|
oja, ik ben er niet |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |