|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
- Valorian666 - Cadaveria Present.. Weet alleen nog niet hoe we er gaan komen, maar desnoods op de fiets |
|
Ik heb greserveerd en heb via mail bevestiging aangevraagd. Is bevestigd, dus ik ben binnen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik hoop ook nog te gaan maar ligt eraan of ander figuur meegaat alleen is ook zo alleen maarja boeien voor deze package wil ik wel alleen komen eigenlijk |
|
vette line-up is het zeker Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
laatste trein gaat voor mij om 23.22... dus das al nix.. en ik heb echt geen cent meer in huis (ja.. nog 34 cent op mn rekening ) van da beetje zakgeld dak nog krijg ga ik het x-masmetsalfest maar betalen denk.. dus schrap me maar van het lijstje.. |
|
mietje werken zul je voor je geld Je moeder. |
|
quote: That's the spirit(us)! Ik zou voor WTD ook wederom 4uur heen-en-weer fietsen als het moest. Ik ben dus blij dat ik Dwaal als gids en crashplekbeheerder heb. |
|
quote: Ik zou het ook bijna doen ben ook wat zenuwachtig, maar het schijnt dat als je geen telefonische reactie terug krijgt dat je reserving wel goed zit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heb gewoon bij Dollhouse kaartje gekocht...ben je tenminste zeker dat je binnen komt |
|
Ga er zeker zijn! |
|
Mijn reservering is zojuist bevestigd |
|
quote: Same here! |
|
IK KOM OOK! Dit slaat nergens op. |
|
[Edit] *snipperdesnip* [/Edit] [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 17-12-2002 13:26] Dit slaat nergens op. |
|
quote: als die vriendin van jou maar niet weer hysterisch gaat doen in de backstage ruimte |
|
|
|
Heeft er iemand in de buurt van Arnhem / Utrecht oid een slaapplaats voor mij (eventueel) ?? (kut, waar zijn de slijmsmileys !) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: de vriendin van morke (ze liep iig te screeuwen dat hij haar vriend was en dat iedereen van hem af moets blijven) heeft een tijdje terug keet lopen schoppen, ze is toen ook verwijderd *kick* |
|
was dat die histerische gothic snol op de vorige wanking the dead? die was ZO FUCKING IRRITANT!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
SLAAPPLAATS !!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik kom ook, is de cd realease van fluistrerwoud helemaal rond? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Oja, ik neem een cd voor heiden mee ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hahaha julian...., nooit van het station gehoord? |
|
quote: Hij prefereert geloof ik in de ruige natuur, dwz, de bosjes naast de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |