![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga, tot straks! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik ben er om een uurtje of 7 pas denk ik, zit een beetje in de knoop met dat klotige vervoer... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Heee! Mensen en kinderen, RYN en Mörke komen ook. Maar, ook al verwacht ik niet dat het uitverkocht zal gaan raken, heeft iemand enig idee of er nog veel kaarten zijn? ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:Linda komt toch ook.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ik pas mijn trein ook zo over een paar uur. ![]() |
|
quote:Ik hoop dat die je een beetje lekker zit, en niet veel te ruim is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() soepie past wel in trein ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Ik ga nu vertrekken. ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ik vertrek om 18.15... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 24-12-2002 15:32] ![]() |
|
Ik vertrek over een goed uur. Eerst nog een pizza op mijn meesterlijke wijze bereiden (uit de doos in de oven smijten dus) ![]() ![]() ![]() |
|
Ben nog steeds niet weg.Schiet niet op zo. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hmm... als ik ga, ga ik pas om 17:20... Kanker NS / vervoer zorgt weer voor problemen terug ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: hou je wel geld/muntje over voor mijn biertje die ik van je krijg? ![]() ![]() ![]() |
|
Vertrek om 16.00 uur, dan zit mijn werkdag er weer op. Tot straks zou ik zo zeggen! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Op de flyer stond: + Underground Metal Stands betekent dit dat er ook standjes zijn waar ze Underground Metal dingetjes verkopen? ![]() ![]() |
|
wij vertrekken om half 5 Je moeder. ![]() |
|
Godverdomme ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:Neuh ![]() ![]() |
|
Hoe zit het nu met die laatste trein? ![]() |
|
Bekijk www.ns.nl zou ik zeggen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Ja, daar staat het dus niet op, daarom vraag ik het hier. ![]() |
|
Ich bin nach dem Zug. Tot str8s! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |