|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
dan is het kwijt. Oud Vuil. |
|
Echt een vreemde gewaarwording, het is spoorloos verdwenen, ik denk dat de CIA ofzo het heeft gejat toen ik in coma lag op 2e kerstdag. Echt über-vreemd. Kut! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: de linkerkant (boven schouder) is zijn oor, met streepje Corpsepain, rechterkant is Mond + Neus geloof ik |
|
quote:kleinere? zeg maar gewoon die kliene, ik had btw een lugubre shirt aan. maar jaap ik denk dat ie met die 2e meer op erwin doelde dan op mij, die liep namelijk bij jou ik was de hele tijd bij tammie. |
|
das waar, erwin is dus niet zm-er Je moeder. |
|
dus erwin is geen zm'er? ik ben al voorbij het inloggebeuren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:nou je bent inderdaad er zo ver voorbij dat t ons echt opgevallen moest zijn, stom van ons |
|
hehehe ik val ook bijna nooit ergens op Fluisterwoud heerschte trouwens wel, om terug te komen op de ooit 18 pagina's geleden begonnen topic We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:dat was nou net de band die mij ervan overtuigte naar m''n slaap te luisteren, de eerste 3 |
|
quote: Was dan weggegaan, het was al druk zat! |
|
quote:, ik ben tijdens fluisterwoud ook vertrokken. |
|
quote: Klopt .. carnagath was daar ook niet.. het was ik die het je vroeg, alleen carnagath stond hier nog ingelogd .. Ares en impaled succubus dus.. thx.. Nachtvorst wist ik wel .. volgens mij heb ik Troll oook nog gezien, maar dat weet ik niet zeker.. |
|
quote: ja, die stond op het podium. |
|
quote:correctie: ares en hgarrothwulf, mij kwam je later nog bij de bushalte tegen. |
|
hey Impaled succabus, oude pikkebaas... misschien kun je je cradle of borgir harses hier wel wakker houden: Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: HAHAHAHA, heersch!! Is er ook FluisterDise aanwezig (CD's, LP's, TS, buttons, stickers, condomen) |
|
Hoe flikken ze dat he.. alweer een optreden.. Sjongejonge.. Zeg VUIG, voel je je nu ook beroemd? Dit slaat nergens op. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-01-2003 16:49] |
|
quote:ik zag er al een ander topic over maar ik vind t te ver voor (die) 2 bands, als t nou marduk was |
|
quote: HgarrothwulfF schrijft men met 2 fF-en, niet 1 hehehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
zeikerd Je moeder. |
|
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
gisteravond nog naa een show van DNS geweest in Duitsland.. die was 10 keer bruter dan in anrhem! meer bloed en meer kulls, spikes, bullets ! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Darkened Nocturn Slaughtercult in Monheim was inderdaad bruut en intens! Jammer dat ze het zelf kut vonden. Die treinreis was trouwens wel ruk. Die conducteurs zijn niet veel beter als die grenswachters. Die video van DNS in de Vissekom is ook geweldig Vuig, volgende keer naar Gent! Jij rijdt, ik geef aanwijzingen. Als Roel het moet doen komen we ergens in Spanje terecht ben ik bang. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |