|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja man. Ik viel de hele tijd bijna in slaap, kwam om kwart voor elf aan of zo. Was echt doodop, haha. Ben ook te vroeg weer naar huis gegaan, uur of vijf. Moet ik in het nieuwe jaar maar weer inhalen. Ach.... |
|
quote: Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe schone leien enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hey Dwaal hoe laat moet ik in utrecht verschijnen opdat we in dezelfde trein zitten? |
|
quote: Fock. Weet ik niet precies. Dat zoek ik vanavond uit, als ik thuisben, ga nu ff eten en dan naar de film. |
|
Godver, een uur van te voren je kaartje halen ? Moet ik een uur door de stad dwalen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Als je ons of andere Zm-ers vindt kun je toch in die ene semi-metalkroeg gaan indrinken!? |
|
Ik heb me kaartje al Handig, voorverkoop via de plaatselijke metalstore |
|
quote: Ik ben er iig zeer op tijd met een flinke voorraad Deutsches Arbeiter Bier, dus... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:De vier bierketiers zullen weer in vol ornaat te aanschouwen zijn (ergo, ik kom ook morgen op het kinderke jezus kostsen en in de bek van g0d scheiten!!!!!!!! , natuurlijk naast het nuttiggen van de broodnodige biertjes) [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-12-2002 19:38] |
|
quote: Kom je toch Iskariot? Heersch! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gaan dr nog mensen mee naar de stortbeker dan van te veur ? Ik, Wil Schuurman |
|
Da's toevallig,de drie muskeBIERS komen ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat zie ik morgen wel, eerst kaartjes scoren in ieder geval. Vergeet Castrate the Redeemer niet, hè Snagger? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik heb ook nog een kameraad bij me, dat worden dus de 8 bierketiers... Ik zal het dan ook maar eens zeggen; TJOKKEFOLL! *tiepfautje* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 23-12-2002 19:43] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wie spät gehen sie dah anwiesig sein? |
|
quote: Daar zullen wij dan op drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En deze keer spreek ik je wel aan als ik je zie dat ik een van je krijg |
|
quote: Daar zullen we dan ook op drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgens mij drink jij overal op als jij hoort dat een verre kennis van iemand jarig is zeg je nog: daar drinken we op geloof ik maar goed idee |
|
Wie gaat er trouwens corpse paint op doen? Dan is het kaartje goedkoper, namelijk 6,66 euro :> Normaal is dit 7,00 euro Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Jij doet dat toch? he! je bent niet eens online, jij hoer |
|
quote: Tusschen het vierden en vijfden uur der naamiddag zal mijnen alcoholaadem sich oopenbaren in den naabijheid der blaspheemische Goudvishal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wij (Cadaveria en ik) zijn er vanaf een uur of zeven |
|
quote: Hahaha,zullen we hier dan ook maar op drinken hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |