![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Al meer dan 12 uur geen fastfoodtopic. ![]() En hup, naar algemeen. Hoezo onzin. ![]() |
|
Bloedserieuze business dat fastfood. ![]() |
|
Ja, natuurlijk. Voor mij, maar voornamelijk hoeveel geld er wel niet in omgaat in die business. ![]() |
|
Idd. Slowfood, hehe. Wel een gevalletje nice! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-12-2016 14:04] ![]() |
|
En mosterd van Heinz. Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to ![]() |
|
quote: ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Bij NYP hebben ze nu pizza's met rendiervlees. Ik weet het niet, hoor. ![]() |
|
quote: Gegeten zittend op een zelfgemaakte stoel aan een zelfgemaakte tafel vanaf een zelfgemaakt bord met zelfgemaakt bestek? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-12-2016 17:41] Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Een McHipster bedoel je? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-12-2016 17:40] Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Jaren geleden in Finland gegeten en het was heerlijk. ![]() |
|
Ja, maar dat was in Finland. Of ze hier ook vlees van die kwaliteit hebben... O, wacht, dit staat op de site: "echt rendiervlees" Aha! Dan zal het wel goed zijn... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Alleen vlees van scharrelrendieren svp ![]() |
|
Rendiervlees is sowieso lekker. Rendierstoofpot, rendierhachee, rendierpizza: ![]() Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Ik heb het nooit gegeten, zie het zo gauw ook nooit liggen bij de ah of de slager om de hoek. Ik heb de reclame niet gezien, maar het is dus grappig bedoeld, rendiervlees, kerstman, smoeilijk. Mensen zijn boos. Dat vind ík dan grappig, hehe. ![]() |
|
Hoezo zijn mensen boos? Ik zie ze ook niet protesteren bij de lokale slager als die weer eens karbonaadjes in de aanbieding heeft. Gejank allemaal. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Ik zat midden in het linda nieuws en toen pakte ik het even mee. ![]() Beetje scrollen naar benee voor comments. http://www.lindanieuws.nl/nieuws/ho-ho-ho-stop-wat-new-york-pizza-serveert-pizza-met-rendiervlees/ [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-12-2016 21:54] ![]() |
|
Oh god, de mensen er boos over? Zeker dezelfde soort als die boos worden als je ze verteld konijn of lam of dolfijn of, of, of... te eten. Achterlijke hypocriete idioten. "Oe het is zo aaibaar, da's zielig" ROT TOCH OP!!!!! ![]() |
|
Wat doe jij in vredesnaam op lindanieuws, Wim? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 14-12-2016 21:58] ![]() |
|
quote: Jajajaja... ![]() Dit was er aan de hand. ![]() ![]() Al m'n scenepoints weer terug. ![]() ![]() |
|
Good save, man, good save! ![]() ![]() |
|
DIE ZINGElD SNELKOPPELING IS VAN MIJN EEGA!!! Oef, kom ik nog net goed mee weg. ![]() ![]() ![]() |
|
Mensen zijn boos :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Bart was boos. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ook. Mensen zijn altijd wel ergens boos om, lekker met z'n allen boos zijn. Soort verbintenis. Je ziet het wel vaker, ook om je heen en op tv, naast internet. Gedoe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |