|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed punt. |
|
Patatje curryworst gekocht. Niet slecht. |
|
Eigen schuld, had je maar friet moeten pakken ipv patat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Trouwens, hier in de supermarkt liggen alleen maar zakken patat in de vriezer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Patat was goed genoeg. |
|
quote: Patat is de aardappel, frites de bereidingswijze. Ergo: patat. Anders zou een kroket ook friet zijn. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
O NEE, NOG MEER VERDEELDHEID IN DEEZ' TIJD!!1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hij gaat al fout bij z'n patat en frites combinatie. Doe het dan correct en gebruik patates frites. Of anders patat friet. Los daarvan het is friet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik bestel normaal gesproken een patat speciaal. Maar als ik zonder saus bestel, dan vraag ik om een medium friet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen joppie, pinda of oorlog? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog nooit joppiesaus gedurfd. Heeeel erg soms een patat pinda. Maar eigenlijk altijd speciaal. Of zonder en dan doe ik er thuis frietsaus op. Frietsaus! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Joppie heb ik toen het net op de markt kwam geprobeerd en ik vind het te eten maar dat was het dan ook wel. Hier ook speciaal als er lekkere ketchup beschikbaar is (Bij de FEBO naast de arena is de ketchup bijvoorbeeld ronduit goor) Als er Hela beschikbaar is dat mijn eerste keus. Als ik niet weet welke ketchup ik krijg neem ik voor de zekerheid alleen mayonaise. Verder ben ik geen zeikerd. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-05-2022 7:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Speciaal hoort met curry. Ketchup is voor paupers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alleen als het Hela is. De meeste curry vind ik niet te vreten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Eens, only Hela is real Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
+1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Okay, maar ketchup ftw. |
|
Ook, maar dan alleen ketchup. Niet met frietsaus en uitjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Neuh okay, niet met frietsaus en uitjes. Maar wel met mayo en uitjes, of mayo en fijngesneden augurk. |
|
Doorgaans Mayo hier en heeeeeeel af en toe een keer frittessaus maar dan wel zo'n emmertje van Remia. Die is dan toch het lekkerst. En geen Hellman's Mayo want die vind ik smerig zout smaken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-05-2022 13:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat moet je dan zelf doen, die augurk. Tenminste, ik heb dat nog nooit ergens bij een snackbar te koop gezien. Ik vind mayonaise echt niet lekker, zure zooi. Fritessaus ftw. Gewoon van de aldi. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die gore olievetsmaak van mayonaise is gewoon te ranzig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |