|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welke en waar te koop? Ik sta open voor tips. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alles bedelven onder pittig, was dat niet voor alco's wiens smaakpapillen afgestorven zijn? Beetje het varanus syndroom. |
|
quote: Deze shit heb ik in Kroatië gekocht bij een klein winkeltje. Maar er is online meer dan genoeg te vinden toch? |
|
quote: Wat een onnozele correlatie weer. Als het waar is wat jij zegt is de helft van de wereldbevolking alcoholist, alleen in noordelijke gebieden wordt traditioneel gezien immers niet heet gegeten. Het lijkt me verder ook een kwestie van smaak. Voor mij is het een soort zesde smaak naast het bekende zoet, zuur, zout, bitter en umami. Daarnaast drink ik geen alcohol (meer). (glaasje ochtendurine met prik) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-03-2021 10:46] |
|
quote: Ik heb onder andere deze: https://delikro.at/en/webshop-detail/brutalero-scorpion Echt fucking kanker heet, maar ook erg veel smaak. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ER HOREN GEEN CHAMPIGNONS OP EEN BROODJE HAMBURGER SPECIAAL VAN DE SNACKBAR. SJEEZZZ... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vanavond deze proberen: https://www.ah.nl/producten/product/wi496386/dr-oetker-big-americans-spicy-edition Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Smaak: discutabel Voedingswaarde: non-discutabel |
|
Discussie over smaak: Zinloos. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-05-2021 13:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Andere mensen duidelijk maken dat ze ongezond leven: zinvol. |
|
Als jouw weekend door dergelijk verbeterdewereldgedrag beter voelt ben ik wel de laatste die je ervan wil weerhouden. Neem ik straks een pizza en dan maak jij straks een kopje zeewierbouillon met 1 of ander veel te duur lokaal broodje erbij om te dippen. Iedereen weer blij nu? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Now eating: 2 (bruine) bolletjes met hamburger, mayo (Dus niet die vieze zoete fritessaus maar echte lekkere vette mayonaise), rauwe ui en Hela kruidenketchup. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat spicy neem ik altijd met een korrel zout. Een korrel, slecht voor de bloeddruk anders, hahaha. Maar spicy, dat geloof ik nooit zo. Ja, als je nooit iets pittigs eet... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Anders heb ik er altijd nog sambal bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 Met chilisaus precies zo. Probeer die maar eens een pittige versie aan te schaffen bij de supermarkt. Gaat je bij de supermarkten hier in de buurt niet lukken. Lijkt er meer op dat die chilisausboeren het onderscheid tussen pittig en zoet niet kennen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben al even helemaal van de srirachasaus. Vooral in combi met kip. Heet! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat heet hier puntmutsensaus omdat de flesjes een kaboutermutsje op hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Niet gaan janken als je dood gaat. |
|
Hier zometeen gemarineerde kipbraadstukken met srijajarachasaus, verse boerenfriet uit de ossewit en haricot verts. En na bloed prikken vorige week bleek dat m'n cholesterol met 0,2 dinges gezakt was, dus mag best. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |