|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welnee Je moet gewoon niet rond etenstijd gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rond die tijd halen gescheiden ouders namelijk op vrijdag de kids op en op zondag gaan ze op dat tijdstip weer naar huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja maar. Heel gek, ik heb meestal juist rond etenstijd trek. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je zou geknipt zijn voor een rol in de reclame van ASN. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zie de link niet tbh. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
O ja! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vandaag voor het eerst bij een taco bell in Nederland geweest, in Amersfoort. 7 layer burrito, mmm. Maar raar. Het bestek is ook daar van hout, maar wel nog oldschool plastic rietjes voor je drinken. Wel tof, je mag zelf je frisdrank in de beker doen, oftewel refill! Jammer dan weer dat het pepsi is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sitostick, Bonita en Crizly besteld.. ben benieuwd. Alle 3 nog niet gegeten. |
|
Yo kleine krokette katinka, die crizly is wel voor mij he. |
|
Crizly heb ik wel eens op, gepaneerde berenhap. Sitostick ken ik al jaren en jaren, nog nooit geprobeerd. Die derde zegt me niets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Crizly? Jawel, die eet je vaker. |
|
Stucadoorsvoer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
O, wacht, die bonita heb ik wel eens zien staan in de folder van de snackpoint. Vegetarisch. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Berenklauw. En een Sito, gepanneerde kalkoen en ui op een stokje. Niets bijzonders en het proberen niet waard. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat bepaal jij toch godnakende dju niet voor anderen? |
|
Het is slechts advies, niet bindend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Keilekker op de 420 maag. Kan vooral de sitostick aanraden. |
|
Hier heet het berenhap. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier een berenlul geloof ik. Maargoed: Het niet snappen en een crizly niet lekker vinden: -ND Bruut goede smaak hebben en nobel mens zijn, en dus een crizly wel lekker vinden: -Billeke -Wim -SLechtheid. |
|
quote: +coating |
|
Een berenlul is hier een gehaktstaaf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |