|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Nee, dat is een gerecyclede pot Hellman's, voor extra swek. |
|
Nieuw bij onze snackbar. De kebab souflesse. Hmmm... De enige kebab die we hier nog eten is de kipkebab van de islamitische slager om de hoek. Turks broodje, wat tomaat, rauwe ui en komkommer en knof en hete saus. Kapsalons al heel ven niet meer. En uit de frituurpan in een snack. Ik blief een voor proever. Die dingen in de berehap, dat zijn rösti rondjes. Ook daar heb ik mijn bedenkingen over. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 06-01-2017 23:34] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goede deal en die kebab-soufflé... daar ga ik meteen voor lijkt me een geweldig ding. |
|
Oe en gefrituurde rösti-rondjes. Maar die passen echt niet in die berenklauw. Daar moet een andere snack voor verzonnen worden. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mijn god.. Een snackbar die "creativiteit" botviert op de snacks. |
|
Kipnuggets bij het ontbijtbuffet. Stay classy, Germany! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim's heaven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die heb ik ergens de week voor kerst nog besteld. Was goed te doen hoor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: http://www.glamour.nl/artikel/maak-iemand-blij-in-je-buurt-dit-is-het-recept-voor-de-frikandellenvlaai |
|
@ ND: wat ís het? En rendierenvlees. Dan zou ik het eerst een keer "gewoon" moeten eten. Sowieso moet je niet te moeilijk vlees op een pizza doen, imo. En dan heb ik het niet over een fikandel. Beter, fikanhel! Wat een ellende, snaack! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Ik ben een gekkie! Kijk mij eens lekker creatief zijn!" |
|
Die ingrediënten ook... 10 frikandellen lekker veel ui Mayonaise Ketchup Curry Eieren Slagroom of melk Peper en zout Bladerdeeg Optioneel: broccoli Geraspte kaas Áls ik het al wil maken. Niet dat ik het wil, maar áls. Hier heb ik toch geen reet aan, nergens staat hoeveel precies. Doe maar wat. Complete voedsel-anarchie. Behalve de ui. LEKKER VEEL... sjeezzzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hahahahaha quote: Dergelijk exotische ingrediënten gebruiken wij niet in ons huishouden. quote: |
|
ja "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het lijken me taco's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
quote: Ow, dat zijn die harde gevallen. Die eten we hier niet. Vind ik net een hele grote chip, als in eenvoud. Vind ik raar, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tering. Frikandellenvlaai. Grensverleggend naar lijkt me dat. En mind you, ik heb eens 11 en een halve frikandel in een uur gegeten. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-01-2017 1:30] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zonde van die halve die het niet gehaald heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik heb toch 1000 keer liever rendiervlees op mijn pizza dan ananas. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Amateur. Ik at er ooit dertien in een half uur, tijdens een eetwedstrijd. Die ik overigens glansrijk verloor van de Ulk, die er in een half uur vijftien naar binnen schoof. Misschien had ik er geen mayo en curry op moeten doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |